حضور تیم کرمانشاه در لیگ برتر پاورلیفتینگ قطعی شد

حسین شیروانی در گفت و گو با خبرگزاری تاریخ ما، به دیدار اخیرش با استاندار کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در این دیدار استاندار قول حمایت از تیم پاورلیفتینگ کرمانشاه برای حضور در رقابت های لیگ برتر را داد.

وی با بیان اینکه برای حضور تیم استان در رقابت های لیگ برتر هنوز هیچ اسپانسری پای کار نیامده، افزود: امیدواریم بتوانیم با حمایت استاندار و یک اسپانسر در این رقابت ها حضوری مقتدرانه داشته باشیم.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اظهارکرد: برای حضور در رقابت های لیگ برتر پاورلیفتینگ برنامه ریزی کرده ایم تا از ورزشکاران بومی استان که قابلیت های زیادی دارند، استفاده کنیم و اگر بتوانیم چند ورزشکار غیربومی قدرتمند را هم جذب کنیم می توانیم روی سکو قرار بگیریم.

وی تاکید کرد: باتوجه به اینکه دو تیم اول این رقابت ها ورودی مسابقات باشگاه های جهان را در مرداد ماه به میزبانی استان آذربایجان غربی می گیرند، برای همین در نظر داریم که حتما جزو یکی از دو تیم اول این رقابت ها باشیم.

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ادامه از تعویق برگزاری رقابت های لیگ برتر پاورلیفتینگ هم خبرداد و گفت: این رقابت ها قرار بود اواخر اردیبهشت برگزار شود، اما باتوجه به اینکه رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی هشتم خرداد به ایران سفر می کند، بنا داریم رقابت ها را در همان زمان برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: دراین راستا، رقابت های دور رفت گروه اول طی روزهای پنجم و ششم و گروه دوم هم طی روزهای هشتم و نهم خرداد برگزار خواهد شد که در روز هشتم رئیس فدراسیون جهانی در رقابت های لیگ حضور پیدا خواهد کرد.

شیروانی با بیان اینکه احتمالا بجای هشت تیم 10 تیم در رقابت های لیگ حضور پیدا کنند، افزود: پس از پایان دور رفت این رقابت ها، چهار تیم اول به مرحله بعدی یعنی مرحله نیمه نهایی که 18 خرداد برگزار می شود راه پیدا می کنند و فینال این رقابت ها هم هشتم تیرماه برگزار می شود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.