رقابت کمانداران فارس به مناسبت آزادسازی خرمشهر

مسابقات آزاد تیراندازی با کمان به مناسبت سوم خرداد، جمعه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ در زمین چمن مجتمع ورزشی پردیس زرهی شیراز و با حضور ۳۵ نفر از کمانداران استان فارس در دو گروه بانوان و آقایان، در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و در دو رشته ریکرو و کامپوند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما به نقل از هیئت تیراندازی فارس، در کامپوند بانوان بزرگسالان، زهرا مرادیان قهرمان شد و مهسا حسینی و سارا بنیانی دوم و سوم شدند. زهره گویا در ریکرو بزرگسالان بانوان قهرمان شد، فاطمه محمد به مقام دوم دست یافت و مریم خادمی سوم شد.  در بخش ریکرو بانوان و در رده سنی جوانان، راضیه بنایی قهرمان شد، آیسا یگانه فر دوم و مهرسا باقری سوم شدند.

در کامپیوند بزرگسالان آقایان، حمیدرضا محمدی اول شد و فرهاد عسگری به رتبه دوم دست یافت. در همین رشته و در رده سنی جوانان،  امیرعلی اطمینانی به مقام نخست دست یافت و مهدی شوقی دوم شد.

در ریکرو بزرگسالان آقایان نیز عبداله محمدی اول شد، سعید محمدی بر سکوی دوم ایستاد و فرهاد زارع سوم شد.  در ریکرو جوانان هم صادق کریمیان قهرمان شد و امیرحسین ابراهیمی و  محمدحسن بناکار دوم و سوم شدند. محمد حسن بناکار

علی روزی طلب رئیس هیات استان در حاشیه این رقابت ها گفت: به منظور افزایش سطح آمادگی کمانداران استان فارس جهت حضور قدرتمند در رقابت های کشوری مسابقات و برنامه های هدفمند و مستمر برنامه ریزی هایی انجام شده که به یاری خدا و در صورت مساعد بودن شرایط، بویژه کاهش محدودیت‌های کرونا، سعی در اجرای هر چه بهتر و بیشتر این برنامه ها داریم.

وی همچنین از حضور کلیه کمانداران، همکاری امیر سرتیپ ابوالقاسم رضایی پیشکسوت ورزش تیراندازی  و فرماندهی ارشد نزاجا در استان فارس،  عباس حاجی زاده مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس و مهدی کارآمد، بابت همکاری و مساعدت تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، داوری این مسابقه که با حضور کماندارانی از شهرستانهای گراش، جهرم، فسا، شیراز، مرودشت و بوانات برگزار شد، بر عهده خانم ها هانیه سلطانی و زهرا رعیتی و آقایان جواد مهندسان و فرید رزمی بود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.