سامبوکاران به دنبال کسب سکو در قهرمانی آسیای تاشکند

عباسعلی اکبری در گفت و گو با خبرگزاری تاریخ ما، اظهار کرد:  مسابقات سامبو قهرمانی آسیا ۱۳ تا ۱۶ خرداد در تاشکند ازبکستان برگزار می شود که ۲ ورزشکار ۱۱ خرداد عازم این مسابقات می شوند.

وی در ارزیابی از وضعیت این دو ورزشکار برای شرکت در قهرمانی آسیا افزود: برای شناسایی نفرات برتر جهت شرکت در این مسابقات قبل از سال در استانها مسابقات انتخابی برگزار شد و در نهایت دو ورزشکار در اوزان ۶۴ و ۷۹ کیلوگرم برای شرکت در قهرمانی آسیا انتخاب شدند که به مدت یک ماه است در اردوی آمادگی بسر می برند و از شرایط خوبی برخوردارند.

اکبری اضافه کرد: طبق برنامه ریزی که انجام داده بودیم سال گذشته به دنبال جذب مربی خارجی در سامبو بودیم تا با استفاده از تجارب او با آمادگی خوبی در مسابقات ایندورگیمز، قهرمانی آسیا و سپس مسابقات جهانی که آبان ماه در ازبکستان برگزار می شود، شرکت کنیم که کرونا مانع جذب مربی خارجی شد.

رییس انجمن سامبو گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته به دنبال کسب سکو توسط این دو ورزشکار در ازبکستان هستیم.

وی در پایان پیرامون این پرسش که آیا نفرات اعزامی به ازبکستان به مسابقات جهانی نیز اعزام می شوند، خاطرنشان کرد: اگر این دو ورزشکار در ازبکستان به نتایج خوبی دست پیدا کنند، حضور آنها در مسابقات جهانی و ایندورگیمز را نیز بررسی خواهیم کرد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.