تجلیل از رییس انجمن والیبال نشسته و ساره جوانمردی در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما و به نقل از فدراسیون جانبازان و معلولان، هم‌زمان با هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و سالروز آزاد سازی خرمشهر، مراسم هفتمین مرحله از توزیع بسته‌های معیشتی رزمایش “همت جوانانه و کمک مومنانه” مسوولان و کارکنان فدراسیون، امروز با حضور عبدالحمید احمدی، معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی، سردار قاسمی مشاور وزیر در امور ایثارگران، سطوتی مدیرکل دفتر امور فرهنگی، احمدی مدیر کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران، سرهنگ قلی پور معاون تربیت بدنی سازمان بسیج، پریچهره مدیرکل تربیت بدنی استان تهران، قاسمی معاون مرکز مقاومت بسیج، احمدرضا شجیعی، اکبری مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی، اسبقیان رئیس، نصیری نایب رئیس، حمیدی دبیر، سردار آذرنوش مشاور فرهنگی، گلشنی مدیر ورزش قهرمانی و دیگر مسئولان فدراسیون، رضازاده رییس انجمن پاراوزنه‌برداری برگزار شد.

 در این مرحله ۵۰ بسته معیشتی و حمایتی به منظور حمایت از خانواده‌های جانبازان و معلولین آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا آماده توزیع شد.

 محمدشروین اسبقیان در مراسم هفتمین مرحله توزیع کمک های مومنانه گفت:  سالروز آزاد سازی خرمشهر را گرامی می دارم و به روح پاک تمام شهدای سرافراز دفاع مقدس سلام و صلوات می فرستم.

وی ادامه داد: در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی، هفتمین مرحله کمک‌های مومنانه فدراسیون را به همت همکاران پرتلاشم برگزار کردیم. فدراسیون های ورزشی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با هماهنگی بسیار خوبی که حوزه معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان داشته است، کمک های مومنانه را از سال گذشته اجرایی کردند و این روند همچنان ادامه دارد.

رییس فدراسیون در پایان گفت: از تمام مسوولان ورزشی کشور که امروز در این مراسم حضور داشتند و همچنین از تلاش های همکاران فدراسیون برای برپایی رزمایش تشکر و قدردانی می کنم.

هم‌چنین همزمان با هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر، از علی کشفیا رئیس انجمن والیبال نشسته و ساره جوانمردی بانوی تیراندازی تقدیر و تجلیل شد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.