دروازه‌بان هندبال زنان: امیدوارم برای نخستین‌بار جهانی شویم/نیاز به اردوی منظم و تدارکاتی داریم

هانیه لک، دروازه‌بان تیم اشتاده سازه مشهد در گفت‌وگو با خبرگزاری تاریخ ما درباره حضور تیم ملی هندبال زنان در رقابت‌های قهرمانی آسیا کره جنوبی اظهار کرد: خیلی خوشحال شدم که سهمیه مسابقات جهانی به شش تیم افزایش یافته و خوشحال‌تر شدم که تیم ملی زنان هم در رقابت‌های آسیایی شرکت می‌کند. باید از پاکدل تشکر ویژه داشته باشم. 

او افزود: امیدوارم تیم ملی زنان بتواند بهترین نتیجه را در این مسابقات کسب کند و برای اولین بار به مسابقات جهانی صعود کند. البته می‌دانم کار خیلی سختی است ولی تیم ملی زنان ایران پتانسیل این امر را دارند. 

لک ادامه داد: به نظرم مهم‌ترین نیاز تیم ملی زنان در این زمان، برنامه‌ریزی دقیق است که فکر می‌کنم با تشکیل سازمان تیم‌های ملی خود به خود این اتفاق می‌افتد. هم‌چنین اردوهای منظم و بازی‌های تدارکاتی بسیار کمک کننده است. در دوره‌های گذشته که به مسابقات اعزام می‌شدیم متاسفانه به‌خاطر نداشتن بازی‌های تدارکاتی، در بازی‌های اول و دوم بسیار سردرگم بودیم و بازی به بازی بهتر می‌شدیم. این امر نقش مهم و حیاتی بازی‌های تدارکاتی برای منسجم و هماهنگ شدن بازیکنان یک تیم را نشان می‌دهد.

دروازه‌بان تیم اشتاده سازه مشهد درباره پیش‌بینی‌اش از نتایج تیم ملی بانوان در رقابت‌های آسیایی نیز گفت: امیدوارم سهمیه مسابقات جهانی را کسب کنیم و نسبت به دوره گذشته نتایج بهتری بگیریم.

مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا از ۲۴ شهریور به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد  و در صورت حضور ۱۲ تیم، ۶ سهمیه جهانی توزیع خواهد شد.
 

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.