رجبی: هیچ کدام از مربیان به جهانی اسپانیا اعزام نمی‌شوند/ از فدراسیون بدنسازی توقع حمایت داریم

حسین رجبی در گفت‌وگو با خبرگزاری تاریخ ما، درباره انتشار فهرست ورزشکاران و مربیان اعزامی به رقابت‌های جهانی اسپانیا، اظهار کرد؛ پیش از این قرار بود فقط رشته فیتنس در رقابت‌های فیتنس چلنج اسپانیا برگزار شود اما فدراسیون جهانی رشته‌های دیگر را نیز به این رقابت‌ها اضافه کرد وکمیته فنی نیز پس از بررسی‌هایی که داشت در نهایت ورزشکاران و مربیان اعزامی به این رقابت‌ها را انتخاب کرد.

سرپرست تیم ملی پرورش اندام، افزود: امیدوارم فدراسیون بدنسازی قدر حمایت ما را بداند. من نیازی به دیده شدن ندارم و بخاطر این که خودم سال‌ها در این رشته زحمت کشیدم، هدفم این است از ورزشکاران بدنسازی حمایت کنم. هلدینگ ستارگان نیک همه نوع حمایت را همیشه از تیم‌های ملی بدنسازی در اعزام‌ها داشته و از فدراسیون بدنسازی انتظار داریم از ما حمایت کند. همه چیز تیم ملی باید با هم هم‌خوانی داشته باشد. مربی، ورزشکار، کمیته فنی و…باید بر اساس اصول مشخص انتخاب شوند.

رجبی ادامه داد: در این اوضاع اقتصادی خیلی از فدراسیون‌ها خواستار حمایت ما شدند اما ما به خاطر عشقی که به بدنسازی داریم و سال‌ها زحمت آن را کشیده‌ایم فقط سعی کردیم از فدراسیون بدنسازی و ورزشکاران این رشته حمایت کنیم. امیدوارم فدراسیون نیز در کنار ما باشد تا ما هم بتوانیم حمایت کنیم.

او با تاکید بر این که هیچ کدام از مربیان معرفی شده توسط فدراسیون بدنسازی را به مسابقات جهانی اعزام نمی‌کند، گفت: در جایی که دکتر سلطانی، مدیر سازمان تیم‌های ملی که خود از قهرمانان و بزرگان این رشته است و بر امور فنی تسلط کامل دارد، در کنار تیم اعزامی حضور دارد دیگر نیازی به حضور مربیان دیگر نیست. بنده برای آقایان موسی اسماعیل پور، زادپرور و…به عنوان قهرمانان و مربیان خوب کشور احترام قائل هستم اما در این مسابقات هیچ کدام از مربیان را اعزام نمی‌کنیم و حضور آقای سلطانی در کنار تیم کافی خواهد بود. امیدوارم در مسابقات بعدی به مربیان جوان فرصت داده شود.

سرپرست تیم ملی بدنسازی، افزود: قرار بود تیمی کوچک و جمع و جور به اسپانیا اعزام شود و در رقابت‌های آسیایی بالی و جهانی فرانسه با قدرت کامل به میدان برویم اما وقتی دیدیم بچه‌ها انگیزه زیادی دارند و پس از مدت‌ها خواستار حضور در مسابقات هستند قبول کردیم نفراتی اضافه شوند. ما ۱۲ ورزشکار به اسپانیا اعزام می‌کنیم اما با وجود آقای سلطانی دیگر نیازی به حضور مربیان نیست. باید با رییس فدراسیون بدنسازی جلسه بگذارم و صحبت کنیم تا تکلیف مشخص شود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا مدال‌آوران این رقابت‌ها پاداش می‌گیرند یا خیر؟ گفت: بله قطعا از نفرات برتر همانند مسابقات پیشین حمایت می‌کنیم. امیدوارم مثل مرتبه قبل نباشد که ما تیم اعزام کنیم و مراسم تقدیر را به افراد دیگر بدهند. بنده آخرین‌بار پیش از شیوع کرونا که سرپرستی تیم ملی را بر عهده داشتم در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ فجیره بود که تیم ملی توانست با ۱۱ طلا و ۳ نقره با اقتدار بر سکوی قهرمانی جهان بایستد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.