تهران میزبان دور دوم لیگ برتر هندبال زنان/ آغاز مسابقات از ۲۱ دی

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، مسابقات لیگ برتر هندبال زنان قرار است از ۲۱ دی به میزبانی تهران انجام شود. در این دور از مسابقات تیم‌های اول و سوم هر گروه با تیم‌های دوم و چهارم گروه مقابل رقابت خواهند کرد تا صدرنشینان مشخص شوند.

دور رفت و برگشت مرحله نخست مسابقات لیگ برتر هندبال زنان از اوایل مهر با حضور ۸ تیم در دو گروه به صورت متمرکز به میزبانی تهران و مشهد انجام شد و قرار است در دور بعدی تیم ها به صورت رفت و برگشت با یکدیگر مسابقه دهند تا در نهایت دو تیم به مرحله نیمه نهایی راه یابند.

طبق جدول رده بندی تیم‌ها در سایت فدراسیون هندبال (تا این لحظه، یک بازی معوقه باقی مانده) فولاد مبارکه سپاهان، پرسپولیس بهبهان، تاسیسات دریایی و سنگ آهن بافق در یک گروه و اشتادسازه مشهد، کربنات سدیم، شهید شاملی کازرون و ذوب آهن نیز در گروه دیگر باید با یکدیگر در دور دوم رقابت کنند.

مراد کرمی رییس سازمان لیگ هندبال در خصوص آغاز دور دوم مسابقات لیگ برتر هندبال زنان به خبرگزاری تاریخ ما گفت: این مسابقات از ۲۱ دی به میزبانی تهران انجام خواهد شد. در این دور گروه بندی مشخص شده و دور دوم شروع خواهد شد و بعد از این دور ۲ تیم نخست به نیمه نهایی راه خواهند یافت.

وی در خصوص مسابقات مردان گفت: مسابقات دور برگشت لیگ مردان هم از ۱۶ دی در تهران انجام می شود و تیم ها برای انجام تست ۱۵ دی به تهران خواهند آمد ولی هنوز تاریخ برگزاری دور بعدی مسابقات مشخص نیست.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.