ملی‌پوش پینگ‌پنگ: استرس بازیکنان بر کیفیت لیگ تاثیر گذاشته است

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، دور رفت لیگ برتر تنیس روی میز زنان شب گذشته(شنبه) به پایان رسید و تیم شهرداری شهربابک با ۱۷ امتیاز صدرنشین شد و تیمهای وچان کردستان و دانشگاه آزاد به ترتیب با ۱۰ و ۹.۵ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

مهشید اشتری، بازیکن تیم شهرداری شهر بابک در مورد مرحله اول لیگ برتر تنیس روی میز زنان به خبرگزاری تاریخ ما گفت: مسابقات بعد از ۱۱ ماه از سرگرفته شد و در این دوره ۶ تیم حضور داشتند که ما با اختلاف زیاد اول شدیم. خوشبختانه تیم خیلی خوب و یکدستی داریم و بازیکنانمان ملی‌پوش هستند. سایر تیم‌ها هم بازیکنان خوبی دارند و نسبت به سال‌های قبل یکدست‌تر شده‌اند.

او با بیان اینکه از عملکردم راضی هستم، افزود: از آنجایی که بعد از ۱۱ ماه مسابقه می‌دادیم، ابتدا استرس، جو و فشار مسابقات بر ما حاکم بود اما رفته رفته بهتر کار کردیم.

ملی‌پوش تیم شهرداری شهربابک در مورد تاثیر کرونا بر سطح کیفی مسابقات لیگ گفت: این تعطیلی چندین ماهه در عملکرد بازیکنان و کیفیت لیگ تاثیر گذاشته، بازیکنان با وجود استرس نمی‌توانستند عملکرد همیشگی خود را داشته باشند و قطعا افت دیده می‌شد. البته شرایط به تدریج بهتر شد.

او در مورد نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی بیان کرد: فدراسیون همه جوره پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده بود و برای این کار امکاناتی داشتند که ما اصلا فکرش را نمی‌کردیم. بعد از هر امتیاز توپ جدیدی به ما می‌دادند. بعد از مسابقه برای ضدعفونی، توپ‌ها را درون دستگاهی می‌گذاشتند و سالن را به طور کامل تخلیه می‌کردند. علاوه بر این قبل از شروع مسابقات هم تست داده بودیم و هنگام ورود به سالن تبمان چک می‌شد. بازیکنان هم باید با فاصله روی نیمکت می‌نشستند و حق برداشتن ماسک خود را نداشتند. از طرفی فاصله میزها از هم خیلی زیاد بود و با خیال راحت مسابقه می‌دادیم.

اشتری در مورد دور برگشت مسابقات گفت: تاریخ دور برگشت مشخص نیست اما اکنون همه تیم‌ها به شهرهای خود برمی‌گردند تا تمریناتشان را ادامه ‌دهند. فکر می‌کنم در دور دوم کیفیت افزایش پیدا کند چون فشار  و استرس بازیکنان کمتر شده است.

پایان خبر / تاریخ ما 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.