سرمربی تیم فوتبال بانوان البرز: سپاهان پخته و با تجربه بازی کرد

فرشته کرمی امروز (جمعه_ پنجم دی ماه) پس از شکست ۲ بر صفر مقابل سپاهان اظهار کرد: خوشبختانه امروز بازی جون دار و بسیار خوبی را از هر دو تیم مشاهده کردیم، اما سپاهان با تجربه تر بود و از فرصت‌هایش به خوبی استفاده کرد.

وی در خصوص نیمه نخست این بازی و سیستم دفاعی تیمش در مقابل سپاهان گفت: با توجه به اینکه ما هیچ فیلمی از بازی‌های سپاهان نداشتیم و نمی‌دانستیم این تیم چطور بازی می‌کند مجبور بودیم با استفاده از یک سیستم دفاعی آنها را محک بزنیم.  

وی افزود: به اعتقاد من نیمه اول هم خوب بود و نتیجه ۰-۰ نتیجه قابل قبولی  برای هر دو تیم بود.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، سرمربی تیم هیئت فوتبال البرز تصریح کرد: در نیمه دوم روی یک خطای بچه‌گانه گل اول را خوردیم و در ادامه با وجود اینکه بازیکنان ما هجومی بازی کردند، اما گل دوم را هم دریافت کردیم.

کرمی در خصوص گروه‌بندی این فصل لیگ برتر فوتبال بانوان و همگروهی با سپاهان و ذوب آهن گفت: گروه ما گروه فوق‌العاده سختی است و تیم‌های با سابقه مثل ذوب‌آهن، سپاهان و شهرداری بم را پیش رو داریم و در مقابل تیم ما جوان و پر انرژی است که می‌خواهد خودی نشان دهند، اما تجربه کمتری دارد.

وی خاطر نشان کرد: ما به این جوانان اعتماد داریم و می‌توان امیدوار بود که در سال‌های بعد نتایج بهتری کسب کنیم.

کرمی در مورد نقل و انتقالات این فصل فوتبال گفت: امسال تیم‌هایی که اسپانسرهای قوی دارند بازیکنان خوبی گرفتند و بازیکنان با تجربه تقریبا در ۴ تیم تقسیم شدند در نتیجه تیم‌های دیگر بازیکنان متوسط را جذب کردند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.