شرایط در دور بعدی لیگ سخت‌تر خواهد بود

ندا چملانیان در گفت و گو با خبرگزاری تاریخ ما، در خصوص بازی برگشت تیمش در مقابل پیکان در مرحله مقدماتی که با پیروزی ۳ بر۲ همراه بود، اظهارکرد: در این بازی تلاش زیادی داشتیم و توانستیم نمایش خوبی داشته  و در مجموع بهتر از حریف سرسخت خود بودیم.

وی افزود: در فاصله دو هفته ای که از بازی رفت تا این بازی داشتیم، با آنالیز خوبی که کادر فنی انجام داده بود و تمرینات بسیار خوبی که پشت سر گذاشتیم، توانستیم با اجرای آن ها در زمین به پیروزی برسیم.

ملی پوش والیبال بانوان ذوب آهن در خصوص واگذاری ست سوم و چهارم گفت: در دو ست اول و دوم امتیازات خوبی گرفتیم و با اقتدار به پیروزی رسیدیم، اما مهم این بود که سریع توانستیم به بازی برگردیم.

وی همچنین در ارتباط با اعتراضی که در ست چهارم نسبت به داوری داشت، افزود: اعتراض خاصی نبود، احساس کردم که ماسک داوران خط جلوی دید آنها را گرفته است و این نکته را یادآوری کردیم.

چملانیان شرایط برگزاری دور بعدی مسابقات را سخت تر دانست و گفت: برگزاری متمرکز مسابقات در این شرایط نیاز به بدنسازی خوب و آمادگی کامل بازیکنان به ویژه از نظر بدنی دارد، در دور بعدی مسابقات با توجه به حضور ۴ تیمی که در یک سطح رقابتی بالایی هستند به مراتب سخت تر است و نیاز دارد با تمرکز بیشتر و اشتباه کمتر ظاهر شویم.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، تیم ذوب آهن روز گذشته دوشنبه (اول دی‌ماه) توانست شکست ۲-۳ مقابل پیکان را با همین نتیجه جبران کند و به همراه این تیم راهی دور بعدی رقابت های لیگ برتر شود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.