ادامه مسابقات لیگ برتر هندبال مردان و زنان از دهه دوم دی به میزبانی تهران

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، دور دوم مرحله برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال مردان قرار است از ۱۲ دی و به میزبانی تهران انجام شود و بعد از پایان این مسابقات مرحله بعدی لیگ هندبال زنان نیز احتمالا به میزبانی تهران انجام خواهد شد.

سی و سومین دور از مسابقات لیگ برتر هندبال مردان از اوایل مهر با حضور ۱۲ تیم و به صورت متمرکز به میزبانی تهران آغاز شد. دور نخست مرحله برگشت به میزبانی شیراز انجام شد و اکنون قرار است ادامه این مسابقات از ۱۲ دی به میزبانی تهران به مدت چهار روز انجام شود.

همچنین دور رفت و برگشت شانزدهمین دوره از مسابقات لیگ برتر هندبال زنان نیز با حضور ۸ تیم و در دو گروه به صورت متمرکز در تهران و مشهد انجام شد و مرحله بعدی مسابقات قرار است از ۱۶ دی و به میزبانی تهران انجام شود.

مراد کرمی رییس سازمان لیگ هندبال درخصوص ادامه مسابقات لیگ برتر هندبال زنان و مردان به خبرگزاری تاریخ ما گفت: قرار است ۱۲ دی مسابقه مردان و بعد از آن ادامه مسابقات زنان را داشته باشیم. این برنامه‌ریزی است که از قبل انجام شده و باید دید امکان برگزاری در این تاریخ‌ها وجود دارد.

وی در خصوص جلسه کمیته انضباطی برای تیم کربنات سدیم فیروز آباد غایب دور برگشت مسابقات بانوان گفت: هنوز جلسه کمیته انضباطی تشکیل نشده و قرار است دوشنبه تشکلی شود باید ببینیم نتیجه چه خواهد شد. آن‌ها مدارک خود را ارسال کرده اند و باید ببینیم در جلسه چه تصمیمی گرفته می‌شود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.