بانوی وزنه بردار ایران: بدون پیشرفت، حضورم در قهرمانی آسیا بی‌معنی است

الهام حسینی در گفتگو با خبرگزاری تاریخ ما درباره ی وضعیت خود پس از انجام عمل جراحی روی زانو بیان کرد: اوایل آبان در تمرینات دردی در ناحیه زانو احساس کردم و به همین دلیل مدتی استراحت کردم. با شروع مجدد تمرینات فهمیدم نمی توانم تمرین کنم.  در تماس با فدراسیون، خانم منظمی  نایب رییس بانوان و آقای باقری من را به فدراسیون پزشکی ورزشی معرفی کردند. بعد از انجام ام‌آرآی مشخص شد مینیسک داخلی پایم پاره شده است و دکتر کیهانی نیز من را جراحی کرد و فعلا هم فیزیوتراپی می شوم و شرایطم خوب است. قرار است دوباره معاینه شوم تا مشخص شود از چه زمانی می توانم تمریناتم را شروع کنم.
 
حسینی در پاسخ به این پرسش که  فکر می‌کند بتواند خود را به رکوردهای بالایی برساند، تصریح کرد: در حال حاضر تمرینات بالا تنه را انجام می دهم تا آمادگی ام کم نشود. مشکل خاصی ندارم و هر زمان پزشک اجازه دهد تمریناتم را به طور کامل انجام می دهم. از طرفی اگر  قهرمانی آسیا یکی، دوماه دیگر برگزار می شد شاید نمی توانستم خودم را برسانم  اما هنوز تا مسابقات فرصت هست. البته کار سختی است اما اشتیاق من برای بازگشت به تمرینات زیاد شده است.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه فکر می کند در قهرمانی آسیا ازبکستان بتواند متفاوت از دوره قبلی مسابقات ظاهر شود، گفت: بله. تجربه ام  بالا تر رفته است و اگر قرار باشد در مسابقات پیشرفت نکنم، حضورم معنی ندارد. البته من قبل از مصدومیت خوب پیش می رفتم و مطمئنم  می توانم خودم را به شرایط قبل برگردانم و اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

وزنه بردار ملی پوش ایران در مورد چگونگی حفظ روحیه خود زمانی که متوجه شد باید عمل جراحی انجام دهد، تاکید کرد: با وجود اینکه درد زیادی تحمل کردم اما از لحاظ روحی  بهم نریختم. اگر بخواهم مثبت به این اتفاق نگاه کنم بعد از دو سال تمرین بی وقفه، فرصتی شد تا بدنم ریکاوری شود. مسئولان فدراسیون هم خیلی پیگیر بودند  و کمکم کردند که جای تشکر دارد. 

وزنه بردار دسته ۷۶ کیلوگرم بانوان در مورد اینکه تعطیلی مسابقات در انگیزه او برای انجام تمرینات تاثیر منفی گذاشت یا خیر، گفت: به هر حال این مسئله تاثیر گذار بود  اما خود من مشتاقانه  تمرین می کردم و می دانستم دیر یا زود بالاخره مسابقات برگزار می شود و این ۸-۹ ماه وقفه را به چشم فرصتی دیدم که بتوانم فاصله خودم را با حریفان کم کنم.
پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.