برتری شاملی برابر قعرنشین لیگ هندبال زنان/ قانع: زمان بازی بر عملکرد تیم ها تاثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، در جریان رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر هندبال زنان تیمهای صدرنشین و قعرنشین گروه B به مصاف هم رفتند. دیدار میان دو تیم شهید شاملی و تاسیسات دریایی با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ و با برتری تیم شاملی به پایان رسید تا این تیم همچنان با ۸ امتیاز صدرنشین گروه باشد.

در ادامه مصاحبه سرمربی و بازیکنان هر دو تیم را می‌خوانید:

خدیجه قانع سرمربی تیم هندبال شهید شاملی بعد از برتری مقابل تاسیسات دریایی گفت: اول به تیم تاسیسات خدا قوت و خسته نباید می‌گویم. اوایل بازی پایاپی بود اما با جلو رفتن بازیکنان من پیشی گرفتن و خداراشکر برنده دیدار شدیم. باید در ادامه مسابقات تلاش بازیکنان را بیشتر کنیم مخصوصا در دقایق ابتدایی مسابقه. ساعت بازی (۱۴:۳۰) اصلا مناسب نیست و روی روند کار تاثیر دارد. پیش بینی ما است که جزو چهار تیم به نیمه نهایی برسیم.

وی در ادامه در خصوص میزبانی اشتاد سازه گفت: باید از این تیم تشکر کنم که در این شرایط میزبانی مسابقات را به عهده گرفته است. باید به گونه‌ای سازمان دهی شود که پروتکل‌های بهداشتی نیز رعایت شود. عملکرد خوبی داشتند برای این تیم در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت دارم.

رویا نوروزی بازیکن تیم شهید شاملی نیز بعد از برد مقابل تاسیسات گفت: بازی خوبی را ارایه کردیم. شروع بازی کمی ناهماهنگی میانمان ایجاد شد که خداراشکر آن را جبران کردیم و برنده شدیم. ما به مشهد آمدیم تا این سه بازی را ببریم، اولین مسابقه را پیروز شدیم و و امیدواریم دو بازی آینده را نیز بتوانیم به خوبی پشت سر بگذاریم.

رویا نوروزی بازیکن شهید شاملی

زهره عبدلی بازیکن تیم تاسیسات بعد از شکست مقابل شهید شاملی گفت: بعد از ۲ سال به تیم خودم برگشتم خیلی خوشحالم که برای تاسیسات و تهران بازی می‌کنم. امروز بازی سختی با کازرون داشتیم و متاسفانه باختیم. دقایق ابتدای بازی را جلو بودیم اما چون بازیکنان ما جوان هستند نتوانستیم بازی را ببریم. امیدوارم در بازی‌های آینده موفق باشیم و عملکرد خوبی داشته باشیم. بازی ها در مشهد برگزار می شود و میزبانی هم عالی است.

زهره عبدلی بازیکن تاسیسات دریایی

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.