اردوی زیارتی المپیکی‌ها در مشهد/ خدمات کمیته المپیک به فدراسیون‌ها رایگان شد

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما  و به نقل از  کمیته ملی المپیک، هشتادمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با ریاست سید رضا صالحی امیری و با حضور کلیه اعضا و با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن شماره یک جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک در مورد مصوبات نشست بیان کرد: آخرین نشست هیات اجرایی در سال 1399 برگزار شد.  در ابتدا  پس از بررسی وضعیت اردوی تیم های ملی اعزامی به بازیهای المپیک توکیو گزارشی از بازدید اعضای هیات اجرایی و مدیران کمیته از امکانات ورزشی آستان قدس رضوی  به هیات اجرایی ارائه شد و  مقرر شد در صورت مهیا بودن شرایط کرونا و ضوابط قانونی با رعایت پروتکل های بهداشتی جهت بهره مندی از فیوضات معنوی و تقویت روحیه کاروان اعزامی به بازیهای المپیک توکیو، اردوی زیارتی به شهر مشهد مقدس داشته باشیم.

او ادامه داد: همچنین در این نشست کلیات بودجه سال 1400 کمیته ملی المپیک از جهت منابع و مصارف مطرح و مورد تصویب اعضای هیات اجرایی قرار گرفت که این بودجه شامل اعتبارات پرداختی به فدراسیونها بر اساس شاخص های تعیین شده و هزینه کاروان ورزشی اعزامی به بازیهای 2020 توکیو و سایر هزینه های جاری و پشتیبانی کمیته می باشد.  تصمیم برآن شد در سال 1400 هیچ گونه تبادل مالی بمنظور استفاده فدراسیون‌های ورزشی از خدمات کمیته ملی المپیک جهت استفاده از مراکز خدماتی همچون سالن های جلسات، پذیرایی و سالن های تمرینی و بدنسازی و پزشکی صورت نپذیرد و در واقع خدمات رایگان به آنها ارائه شود تا به عنوان کمک غیر نقدی و غیر مستقیم برای فدراسیونها تلقی گردد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک درپایان گفت:نحوه بهره برداری از هتل بازسازی شده و امکانات آکادمی در سال 1400 هم بر اساس آیین نامه ای خواهد بود . جدول پیش بینی اعتبارات سال 1400 فدراسیونها بر اساس شاخص های مصوب توسط مرکز نظارت بر تیمهای ملی بارگذاری و تا قبل از پایان سالجاری ارائه می شود.

در حاشیه نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از خدمات مجید شایسته عضو هیات اجرایی برای ورزش کشور با اهدا لوح سپاس  تجلیل به عمل آمد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.