رییس اورژانس کشور با فرمانده نیروی هوایی ارتش دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدار گفت: نیروی هوایی ارتش علاوه بر دفاع از مرزهای هوایی کشور در مقابل دشمنان، خدمت به مردم در شرایط بحرانی را وظیفه ذاتی خود می داند و ناوگان هوایی نهاجا همواره در خدمت رسانی به آحاد مردم آماده است.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش در حوادث طبیعی سال‍های اخیر علاوه بر حمل و نقل مجروحان، اقدام به ارسال تجهیزات، ملزومات و مواد غذایی در مناطق درگیر حادثه کرده و هم چنین بیمارستان بعثت این نیرو نیز از سال گذشته با تمامی امکانات و ظرفیت در خدمت بیماران کرونایی قرار گرفته است.

در ادامه دکتر کولیوند نیز ضمن تبریک 19 بهمن و روز نیروی هوایی ارتش، گفت: خدمت رسانی ارتش به مردم در حوادث غیرمترقبه طی چند سال گذشته در دنیا بی نظیر است و هم چنین انتقال اعضای پیوندی از شهرهای مختلف در دوران کرونا توسط هواپیماهای آشیانه جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.

وی ادامه داد: همواره ارتباط بسیار خوب و تعامل سازنده میان اورژانس کشور و نیروهای مسلح وجود داشته است و به لطف خدا این همکاری و تعامل روز به روز افزایش خواهد یافت.

در این دیدار امیر سرتیپ هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش و امیر سرتیپ دوم پزشک ناصری رییس اداره بهداشت و درمان نهاجا نیز حضور داشتند.

پایان خبر / رکن آنلاین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.