لغو مسابقات بدمینتون بین المللی دهه فجر

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، مسابقات بدمینتون بین المللی دهه فجر، در تقویم فدراسیون جهانی، 3 تا 7 فوریه  2021(15 تا 19 بهمن 99) به میزبانی شیراز درج شده بود اما برگزاری این رقابتها لغو شد.
به این ترتیب سی امین دوره مسابقات دهه فجر امسال برگزار نمی شود.
فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون بدمینتون در این مورد به خبرگزاری تاریخ ما گفت:فدراسیون جهانی از ما استعلام گرفت که مسابقات را برگزار نمی کنید یا آن را به تعویق می اندازید. ما نیز از ستاد مقابله با کرونا در ورزش و وزارت ورزش استعلام گرفتیم و آنها نیز عنوان کردند لغو شود بهتر است. از طرفی اگر به تعویق می افتاد  نمی توانستیم دو مسابقه دهه فجر در سال 1400 برگزار کنیم.
او افزود: البته اگر تقویم مسابقات جهانی را نگاه کنید  مسابقات زیادی  لغو شده است و خیلی از مسابقاتی که در ماه فوریه برگزار می شد هم اصلا اعلام نشده اند.
نصرتی در پاسخ به این پرسش که مشخص بود که مسابقه دهه فجر امتیاز المپیک داشت یا خیر، گفت: خیر. معلوم نبود که امتیاز آن محاسبه می شد یا نه.
او در مورد برنامه فدراسیون برای حضور ثریا آقایی در ادامه مسابقات جهت گرفتن سهمیه المپیک تاکید کرد: هر زمان اعلام کنند کدام مسابقات برای رنکینگ المپیک است، ما هم برنامه ریزی می کنیم چون آقایی شانس بالایی دارد اما هنوز چیزی از سوی فدراسیون جهانی اعلام نشده است.
دبیر فدراسیون بدمینتون در مورد اعزام سه داور به مسابقات تایلند گفت: رضا روشن امید، هرمین آرمین مهر و منصوره سادات جارچیان دی ماه به مسابقات تایلند می روند. هزینه با خود تایلند است و پروتکل های سختی هم دارد و این افراد باید چند روز در قرنطینه باشند.
پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.