پیام تبریک وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به مناسبت سالگرد تاسیس ایسنا

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، وزارت ورزش و جوانان به مناسبت سالروز تاسیس خبرگزاری دانشجویان ایران پیام تبریکی به شرح زیر منتشر کرد:

“خبرگزاری دانشجویان در ۱۶ آذر سال ۷۸ مصادف با روز دانشجو با همت و شور و اشتیاق وافر جوانان خوش فکر و توانا پای به عرصه خطیر خبررسانی گذاشت.

همزمانی تاسیس خبرگزاری “خبرگزاری تاریخ ما” با روز دانشجو نگاهی هوشمندان و موکد بر توان و خلاقیت جوانانی است که در عرصه خبر در پی نوآوری هستند تا امید به ساختن ایرانی آباد را با تاثیر بر افکار عمومی فراهم سازند.

خبرگزاری دانشجویان ایران با تعهد و پایبندی در رسالت حرفه‌ای خود جلوه‌ای از دانایی در انعکاس اخبار و رویدادها با تکیه بر اصل شفافیت و صداقت است.

اهتمام ستودنی و تلاش‌های بی‌شائبه شما و همکارانتان در جهت پیشبرد آگاهی‌بخشی، ترویج فرهنگ تعقل و پرسشگری در افق رسانه‌ای کشور عزیزمان ایران بر کسی پوشیده نیست.

وزارت ورزش و جوانان، ضمن عرض تبریک به مناسبت سالگرد تاسیس “خبرگزاری تاریخ ما” باور دارد این مجموعه با برخورداری از استعدادهای جوان و مدیران توانمند، چشم اندازی روشن و امید بخش را در کشور ترسیم می کند.

همچنین فدراسیون فوتبال، در پیام تبریک به خبرگزاری تاریخ ما آورده است:

خبرگزاری دانشجویان ایران (خبرگزاری تاریخ ما) در بیش از دو دهه اخیر با تعهد، دلسوزی و پایبندی در رسالت حرفه‌ای خود در مسیر پیشبرد آگاهی‌بخشی، ترویج فرهنگ تعقل و پرسشگری در افق رسانه‌ای کشور عزیزمان کوشا بوده است.

فدراسیون فوتبال با گرامیداشت یاد شهدای دانشجوی ۱۶ آذر، بیست و دومین سالگرد تاسیس رسانه وزین خبرگزاری تاریخ ما را به به عموم جامعه رسانه و کلیه همکاران محترم در خبرگزاری تاریخ ما تبریک و تهنیت گفته و تداوم فعالیت همراه با موفقیت در مسیر خدمت رسانی را از پروردگار متعال خواهان است.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.