۹۹، سالی موفق برای ورزش کارگری

جواد رمضی در گفت و گو با خبرگزاری تاریخ ما، اظهار کرد: در سال جاری فدراسیون ورزش کارگری همانند سایر فدراسیون ها با وجود این که در شرایط کرونا قرار داشت، اما با اجرای ۵۳ رویداد ورزشی سال موفقی را پشت سر گذاشتیم. 

وی گفت: اگرچه کلیه رویدادهای برون مرزی لغو شد و قادر به برگزاری اردوها نبودیم اما با این حال سعی کردیم ۱۲ برنامه ورزشی را به صورت اجرایی و مابقی برنامه ها را از طریق فضای مجازی پیش ببریم.

رمضی همچنین به اعزام کاروان ورزش کارگری به دو رویداد جام جهانی کارگری و جام شرکت ها در خرداد ۱۴۰۰ در ایتالیا و یونان اشاره کرد و افزود: در خرداد ۱۴۰۰، ۷۰ نفر از ورزشکاران کارگر به مسابقات جام جهانی کارگری در ایتالیا و ۱۱۳ نفر به جام شرکت ها در یونان اعزام خواهند شد.

وی درباره احتمال لغو این دو رویداد گفت: تا به امروز که مشکلی برای برگزاری این دو رویداد وجود ندارد و کلیه برنامه ها اعم از مشخص شدن رشته ها و نفرات اعزامی به این دو رویداد انجام شده است.

رییس فدراسیون ورزش کارگری در پایان درباره برنامه سال آینده، خاطرنشان کرد: برای سال ۱۴۰۰ تقویم ورزشی فدراسیون را در ۳ مرحله و مطابق با وضعیت بیماری کرونا تنظیم کرده ایم تا در روند اجرا همانند سال جاری با مشکل خاصی مواجه نشویم.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.