امیدواری به کسب سهمیه المپیک توسط نوشاد عالمیان/ وقفه در مجمع به دلیل قطعی برق وزارت ورزش!

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، درحالی مجمع عمومی فدراسیون تنیس روی میز امروز(شنبه) در کمیته ملی المپیک در حال برگزاری است که مهرداد علی قارداشی، رییس فدراسیون تنیس روی میز در ابتدای این مجمع ابراز امیدواری کرد نوشاد عالمیان در رنکینگ جهانی که ١٠ روز آینده اعلام می‌شود سهمیه المپیک را به دست آورد.

از نکات قابل توجه مجمع عمومی تنیس روی میز، وقفه در برگزاری این مجمع به دلیل برقرار نشدن ارتباط با هیات‌های استانی بود و معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش اعلام کرد که به دلیلی قطع برق وزارت ورزش ارتباط استانی امکان‌پذیر نیست و تا زمان برقراری ارتباط باید منتظر ماند.

پس از وقفه ای ١٥ دقیقه‌ای گزارش‌های حسابرسی، مالی و بازرسی این فدراسیون ارائه شد و مهدی علی‌نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به این که گزارش حسابرسی، وضعیت مالی فدراسیون را مطلوب نشان می‌دهد، گفت: در گزارش ارائه شده انحراف مثبت وجود دارد چرا که کرونا وجود داشته و هزینه‌ای به آن صورت انجام نشده است و بنابراین، شرایط فدراسیون از نظر شفافیت مالی مناسب است.

او با بیان این که فدراسیون تنیس روی میز، ١٨ میلیارد ریال درآمد داشته که ٥٠ درصد از پولی است که وزارت ورزش و جوانان مدنظر قرارداده است، اظهار کرد: ٣.٥ میلیارد تومان از منابع نیز به سال جاری منتقل شده است و خوشبختانه نگرانی در این زمینه وجود ندارد و علاوه بر این پرداختی خوبی از سوی وزارت ورزش در سال جاری در نظر گرفته شده است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان در ادامه از مسوولان فدراسیون تنیس روی میز سوال پرسید علت خاصی وجود داشته که بدهی‌ها پرداخت نشده است که در این زمینه توضیحات لازم ارائه و اعلام شد که جمعا ٢٠٠ میلیون تومان نیز بدهی مالیاتی وجود دارد.

در ادامه عنوان شد که ٣١ میلیارد ریال بدهی از سوی فدراسیون تنیس روی میز به شرکت توسعه و تجهیز  وجود داشت که ١٠ میلیارد ریال آن پرداخت و در مورد ٢١ تومان آن باید تعیین تکلیف صورت گیرد.

ادامه دارد…

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.