رییس کمیته مسابقات هندبال: هیچ تیمی بدون تست کرونا وارد مسابقات نشده است

رییس کمیته مسابقات هندبال در گفت‌وگو با خبرگزاری تاریخ ما، در پاسخ به این سوال که آیا دو تیم شاملی و پرسپولیس بهبهان در جریان دور رفت مرحله دوم مسابقات لیگ زنان بدون انجام تست PCR در محل مسابقات حاضر شدند گفت: خیر همه تست PCR دادند. البته این دو تیم در تهران تست ندادند چون دیر به محل مسابقات رسیدند. به آن‌ها اعلام کردیم که در شهر خودشان تست را انجام دهند.

مراد کرمی گفت: برای دور بعدی مسابقات مردان و زنان همه تیم‌ها بایستی در شهر خودشان تست بدهند. چون برخی تیم‌ها در شهر خودشان رایگان می‌توانند تست دهند و هزینه ای برایشان نخواهد داشت. در این شرایط افرادی هم که تستشان مثبت باشد به محل مسابقه نخواهند آمد و می‌توانند بازیکن جایگزین با خود بیاورند تا مشکلی هم نباشد.

وی گفت: با هماهنگی هیات پزشکی تصمیم گرفته شد در محل تست خود را انجام دهند. حتی تیم‌ها در مسابقات دسته یک که در شاهرود در حال انجام است تست‌ها را در شهر خود انجام داده اند و نتیجه را با خود می‌آورند.

رییس کمیته مسابقات در پاسخ به این سوال که برخی مدعی هستند شاملی کازرون در شهر خودش نیز تست نداده است گفت: جواب تستش را برای ما آورده است. خود ما قبول نمی‌کنیم که بدون تست وارد زمین بازی شوند. ما و همه در لیگ درگیر هستند و نمی‌شود سهل انگاری کرد. اگر کسی تستش مثبت باشد همه درگیر می‌شوند.

او افزود: اکنون افراد جامعه به خود سختی می‌دهند ماسک می‌زنند و ضدعفونی می‌کنند ما چرا باید رعایت نکنیم. همه تست داده‌اند و گواهی و مستنداتش هست هر تیمی معترض است به او ارایه می‌دهیم. شاملی حتی از مسابقه هم برمی‌گردد، یک هفته بعدش هم باز تست می‌گیرد. قبل اعزام هم تست می‌دهند. برخی افراد می‌خواهند جو درست می‌کنند. به هیچ عنوان در تست PCR کوتاه نیامده و نمی‌آییم.

وی در خصوص اعلام آرای کمیته انضباطی در خصوص تساوی بازی دو تیم فرازبام و فولاد در جریان لیگ برتر هندبال گفت: احتمالا امروز (یکشنبه) آرای کمیته انضباطی اعلام می‌شود. دیشب هم منتظر بودم چون قرار بود این آرا اعلام شود. به احتمال زیاد امروز اعلام خواهد شد.

وی در خصوص طولانی شدن این موضوع و عدم شناخت حریفان برای دور بعد گفت: به تیم‌ها تقریبا اعلام کرده ‌ایم که بازی‌ها چه زمانی است به امید خدا امروز هم اعلام شود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.