سرعت بازی ها بالا و لیگ هندبال جوان شده است

فاطمه محمدخانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تاریخ ما، در خصوص هفته دوم دور رفت مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان، اظهار کرد: مشهد میزبانی خوبی دارد و تمام پروتکل های بهداشتی رعایت می شود و همه تلاش می کنند تا بازی ها در سلامت برگزار شود.

وی افزود: در این دور ۳ بازیکن خود را به دلیل کرونا در اختیار نداریم. هفته دوم دور برگشت را خوب و با برنامه آغاز کردیم، هرچند برنامه ما در هفته اول پیروزی در مسابقات بود، اما به دلیل اینکه شب قبل از مسابقه، نتیجه تست کرونا چند بازیکن مثبت اعلام شد، استرس زیادی به تیم وارد شد و این مساله روی عملکرد تیم تاثیر گذاشت، این موضوع در هفته دوم خوشبختانه اتفاق نیفتاد و ما با آرامش وارد مسابقات شدیم.

وی ادامه داد: آنالیز خوبی در مورد تیم اشتادسازه مشهد داشتیم و با ۳ آرنج پا به میدان گذاشتیم که در اجرای هر ۳ مورد موفق بودیم و با توجه به صعودمان به دور بعدی مسابقات از سیستم های بیشتری استفاده می کنیم تا به هدف خود برسیم.

سرمربی تیم هندبال بانوان سپاهان با اشاره به جوانگرایی تیم ها از جهت بازیکن و کادر فنی، گفت: این مساله موجب شده تا شاهد اختلاف در نتایج تیم ها باشیم و تیم هایی که جوانگرایی بیشتری داشتند در نتایج پایانی آنها اختلاف امتیاز بیشتری مشاهده می شود، اما به طور قطع در آینده نسل جوان باانگیزه و باتجربه را در هندبال بانوان به ویژه در رده های ملی شاهد خواهیم بود. تیم ها نسبت به هفته اول پیشرفت خوبی داشتند.

وی تصریح کرد: جوانی تیم ها از سوی دیگر موجب شده تا سرعت بازی ها بالا رود، مربیان جوان تیم ها با انتقال دانش روز هندبال جهان به تیم های خود سرعت بازی ها را بالا برده اند و مسابقات از هیجان زیادی برخوردار است.

محمدخانی خاطرنشان کرد: سپاهان تیم منظمی است و تمرینات خوبی را سپری کردیم. در این فصل از بازیکنان سرعتی استفاده کردیم. سرعت بالای ما در بازی اول مقابل اشتادسازه عامل پیروزی ما بود. هندبال امروز روی سرعت بازیکنان می چرخد و ما نیز با دانش روز دنیا جلو می رویم. شروع های سریع، ضدحملات سرعتی و دفاع خوب، فاکتورهایی است که باید آنها را در دستور کار خود قرار دهیم.

وی در خصوص بازی امروز (پنجشنبه، ۱۳ آذرماه) تیمش مقابل بهبهان، گفت: بهبهان تیم جوانی است و تا لحظه آخر برای امتیاز گرفتن می جنگند. فکر می کنم بازی خوب و قشنگی با آنها خواهیم داشت.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.