عزیزی: مهم‌ترین ضعف تنیس در استان‌ها متمرکز نبودن زمین‌ هاست

داود عزیزی در حاشیه مجمع سالانه هیئت تنیس استان گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۸۰۰ زمین تنیس در سطح کشور داریم که در حال حاضر هیچ‌یک از آنها در اختیار فدراسیون قرار ندارد.

وی افزود: در گذشته مجموعه تنیس استقلال، آزادی و شیرودی در اختیار فدراسیون بود اما شرکت توسعه از یک سال قبل و پیش از انتخابات فدراسیون، هر سه مجموعه را به بخش خصوصی واگذار کرد.

عزیزی با اشاره به پتانسیل جزیره آشوراده، خاطرنشان کرد: در صورت مهیاکردن زیرساخت‌ها، گلستان می‌تواند به محل برگزاری کمپ‌های تیم ملی تنیس ساحلی تبدیل شود.

وی در ادامه بیان کرد: سال گذشته اعتبارات فدراسیون یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود که این عدد امسال به ۳ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان رسید. تا زمانی که قانون بودجه تصویب نشود، در خصوص اعتبارات سال ۱۴۰۰ نمی‌توان هیچ اظهارنظری کرد.

رئیس فدراسیون تنیس بیان کرد: تا پایان سال ۹۸، ۶۳۰۰ ورزشکار سازمان‌یافته در سطح کشور داشتیم که با احتساب کسانی که به‌صورت تفریحی مشغول به این ورزش هستند، مجموعاً ۳۰۰ هزار ورزشکار در رشته تنیس داریم.

وی گفت: در آیین‌نامه‌ای که در کمیته باشگاه‌ها تدوین شده، هر ورزشکار باید بیمه ورزشی داشته باشد و همین مسئله باعث شده در چند ماهه اخیر رشد خوبی را در بیمه ورزشی داشتیم.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.