شکست حسین وفایی مقابل مرد شماره ۴ اسنوکر جهان

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، حسین وفایی، ملی پوش اسنوکر ایران در رقابت های گرندپری به مصاف مارک سلبی نفر چهارم رنکینگ جهان رفت که در آخر با نتیجه نزدیک ۵ بر ۳ شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت. این شکست در حالی رقم خورد که وفایی در رنکینگ کلی در جایگاه ۳۷ بهترین اسنوکر بازان جهان قرار دارد.

تنها نماینده ایران در تور حرفه‌ای‌ها با قرار گرفتن در جایگاه ۲۷ رنکینگ سالانه جواز حضور در مسابقات گرندپری را کسب کرد. او در مرحله اول این رقابت‌ها موفق شد ژو یی لانگ چینی را شکست دهد. در مرحله دوم این رقابت ها ملی پوش اسنوکر ایران به مصاف دینگ جونهوی مرد شماره ۹ جهان و یک چین رفت که با درخشش فوق العاده موفق شد این حریف قدرتمند را با نتیجه ۴ بر یک شکست دهد و در جمع هشت بازیکن برتر این رقابت‌ها قرار گیرد.

در دیگر دیدارها رونی اُ سالیوان و جاد ترامپ حریفانشان را شکست دادند و باید در نیمه نهایی این رقابت ها این دو غول اسنوکر جهان مقابل یکدیگر قرار گیرند. همچنین سلبی در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها مقابل جک لیسوفسکی قرار خواهد گرفت.

مجموع جوایز این مسابقات ۳۸۰ هزار پوند خواهد بود که نفر اول این مسابقات ۱۰۰ هزار پوند کسب می‌کند. این رقابت‌ها در مارشال آره‌نا در میلتون کینز برگزار خواهد شد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.