پیگیری فدراسیون جانبازان و معلولان برای رفع مشکلات تمرینی قهرمان پارالمپیک

مسعود حمیدی در گفت و گو با خبرگزاری تاریخ ما، با اشاره به حمایت همه جانبه فدراسیون جانبازان و معلولان در ارائه خدمات کیفی به حامد امیری و سایر ورزشکاران اظهار کرد: برای آماده سازی و رفع آسیب دیدگی این قهرمان دوومیدانی کار شانس کسب طلا در بازیهای پارالمپیک توکیو، ماساژور و پزشک ویژه اختصاص یافته است.

وی با اظهار بی اطلاعی نسبت به نامه ارسال شده از سوی این دوومیدانی کار به فدراسیون جانبازان و معلولان ، خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد این نامه به مسوول فنی و یا بخش پزشکی فدراسیون ارسال شده است.

دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان در ادامه از برگزاری یک نشست جهت بررسی  موضوع “قصورات احتمالی” خبر داد و گفت: در صورت اثبات کوتاهی های احتمالی، تذکرات لازم از سوی رییس فدراسیون ابلاغ خواهد شد.

وی با اشاره به این نکته که پایش مسائل فنی ملی پوشان پارالمپیکی از سوی کمیته فنی به صورت هفتگی صورت می گیرد، افزود: به منظور رسیدگی جامع به مسائل فنی ملی پوشان پارالمپیکی، تصمیم گرفته شد تا پایش فنی حامد امیری به سه بار در طول هفته افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، :  ۵۰ روز است که در کیش تمرینات خود را شروع کرده ام اما کمیته فنی پارالمپیک یک بار هم تماسی با من نداشته تا وضعیت من را رصد کرده و شرایط مرا ببینند. البته دبیر فدراسیون جانبازان و معلولان و کمیته ملی پارالمپیک به عنوان پزشک و کمیته فنی مرتب جویای حالم هستند، در حالی که بررسی عملکرد و وضعیت فنی ورزشکار بر عهده ی کمیته ی فنی است نه دبیر. ۱۴ روز پیش از طریق رییس انجمن پارادوومیدانی درباره وضعیت آسیب دیدگی خود برگه ای را تکمیل و به فدراسیون ارسال کردم اما از آن روز تا الان کسی تماسی با من نداشته که پیگیر وضعیت آسیب دیدگی من باشد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.