فعالیت ستاد خدمات سفر شهرستان قرچک در قالب ۱۰ کمیته

بهمن خطیبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تاریخ ما بیان کرد: ستاد خدمات سفر شهرستان قرچک در قالب کمیته‌های خدمات حمل و نقل و ترافیک، خدمات امداد و نجات، خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک شهری، هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، برنامه‌ریزی و آمار، خدمات اسکان و رفاه، نظارت و تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست و اطلاع‌رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی به منظور ایجاد هماهنگی و انسجام در ارائه خدمات مناسب برای رفاه حال مسافران و گردشگران فعالیت خود را در اواخر سال ۹۹ آغاز کرده و هم‌اکنون مشغول انجام وظایف هستند.

وی ادامه داد: تاکید شده در مدیریت، سیاستگذاری، برنامه‌ریزی، سازماندهی و نظارت بر انجام فعالیت‌های ستاد سفر موضوع پیشگیری از ویروس کرونا در اولویت باشد.

فرماندار شهرستان قرچک اظهار کرد: خوشبختانه همکاری و هماهنگی بسیار مناسبی بین دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر در شهرستان وجود دارد که این موضوع با توجه به اینکه قرچک مدخل ورودی دشت ورامین محسوب می‌شود، می‌تواند به ارائه خدمات شایسته به مسافران شهرستان‌های همجوار نیز بیانجامد.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک یادآور شد: شهروندان و مسافران می‌توانند برای دریافت هرگونه اطلاعات بیشتر و ارائه پیشنهادات، شکایات و انتقادات با سامانه ۰۹۶۲۹ تماس بگیرند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.