اختلال در شبکه مخابراتی ۵ شهر خوزستان

رحیم فلاح‌زاده در گفت‌وگو با خبرگزاری تاریخ ما، اظهار کرد: حفاری بدون هماهنگی در مسیر اهواز – رامهرمز موجب قطعی فیبر نوری زیرساخت و اختلال در دیتای تلفن ثابت خانگی و شبکه ارتباطی همراه اول شهرستان های ایذه، باغملک، بهبهان، رامهرمز و هفتکل و بروز اختلال در خدمات‌رسانی به این شهرستان‌ها شد.

وی افزود: ساعت ۱۲:۱۵ امروز (۲۶ فروردین ماه)، حفاری بدون هماهنگی یک دستگاه بیل میکانیکی سبب قطع و آسیب دیدن فیبر نوری زیرساخت بین شهرهای اهواز و رامهرمز شد. با قطع این ارتباط، برخی از سیستم‌های مخابراتی مختل شدند که سبب اختلال در دیتای ADSL خانگی تلفن ثابت و شبکه ارتباطی همراه اول شهرستان‌های ایذه، باغملک، بهبهان، رامهرمز و هفتکل شد. 

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: تیم‌های فنی و عملیاتی با حضور در محل قطع ارتباط فیبر نوری توانستند این اختلال را پس از حدود چهار ساعت برطرف و شبکه را نرمال کنند. در حال حاضر شبکه به حالت طبیعی بازگشته و مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: از همه شهروندان و دستگاه خدمات‌رسان درخواست داریم ضمن استعلام از مخابرات جهت اطمینان از وجود یا عدم وجود کابل و فیبر نوری، در زمان حفاری اقدامات احتیاطی را انجام دهند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.