۲۵ برنامه فرهنگی در کرمان اجرا می شود

به گزارش سایت «تاریخ ما»، حجت‌الاسلام علی جلالی در جلسه کارگروه فرهنگی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به اجرای ۲۵ برنامه فرهنگی در این استان اظهار کرد: به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۱۰۰۰ گفتمان با موضوع انقلاب و دستاوردها در مدارس، دانشگاه ها و کانون های جمعیتی استان برگزار می شود.

وی از افتتاح دوره آموزشی از راه دور (lms) سواد فضای مجازی همایش «بانوی انقلابی، بصیر ت فاطمی» خبر داد و افزود: نقش زنان در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی تبیین می شود.

جلالی همچنی از برگزاری همایش بررسی نقش روحانیون در پنجمین دهه انقلاب اسلامی و گفت: کتابخانه تخصصی فضای مجازی شهید باهنر برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان با اشاره به برگزاری جشنواره نشاط اجتماعی بیان کرد: افتتاحیه دوره آموزشی تربیت مربی «تربیت جنسی در فضای مجازی»، برگزاری جلسات کارشناسی و آسیب شناسی و بررسی راههای انتقال ارزشهای انقلاب اسلامی به نسل جدید مداحان، گردهمایی مسئولان هیئت های مذهبی در سراسر استان به صورت شهرستانی و دیدار با خانواده شهداء هیئت های مذهبی در ایام دهه فجر از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است.

جلالی در ادامه، همایش نقش هیئت های مذهبی (زرند) در پیروزی انقلاب اسلامی، تجلیل از مسئولان هیئت های مذهبی پیشکسوت، برگزاری مراسم دهه فجر به میزبانی ۱۵۰ تکیه و حسینیه، برگزاری جلسه مسئولان هیئت های مذهبی در  شهر کرمان، تجلیل از نخبگان کانونهای فرهنگی تبلیغی استان را از جمله برنامه های مهم اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.

وی از برگزاری جشنواره کار دستی فرزندان انقلاب استان، جشنواره نامه ای به یک مرد انقلابی خبر داد و افزود: اهداء نشان کالای ایرانی غیرت ایرانی و کارآفرینان کانونهای فرهنگی، حضور در گلزار شهداء، برگزاری جشن چهلمین سالگرد انقلاب، تجلیل از مداحان فعال و انقلابی، برگزاری گفتمان انقلاب با حضور مداحان و ذاکران اهل بیت (ع)، تببین دستاوردهای انقلاب توسط کانون مداحان و همچنین غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهداء از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید دوباره بر لزوم وحدت و همدلی همه اقشار جامعه، اظهار امیدواری کرد که ان شاءالله بتوانیم در فرصت باقیمانده، با همت و جدیت مثال زدنی، فعالیت ها و برنامه های مثمر ثمری برای به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب و تبیین اهداف و ترسیم چشم انداز آینده انقلاب برای نسل های بعدی به نمایش بگذاریم.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.