برنامە‌های مرتبط با هفتە دفاع مقدس باید جذاب و متنوع باشد

محمد ابراهیم زارعی در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس و مقاومت در سال‌جاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک پیشاپیش سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: لازم است همه برنامه هایی که به مناسبت های مرتبط با هفته دفاع مقدس برگزار می شود باید داری تنوع و جذابیت باشد.

وی با بیان اینکه آینده سازان کشور نسل جوان هستند و باید به خوبی همه زوایای دفاع مقدس و ایثارگری ها برای آنان تبیین شود، افزود: اکتفا به برنامه های روتین و همیشگی در این خصوص تاثیر چندانی نخواهد داشت و باید برنامه و محتوای مناسب در خصوص مقاومت و دلاوری های دوران دفاع مقدس تولید شود.

زارعی خاطرنشان کرد: با توجە بە وجود بیمای کرونا لازم است پروتکل های بهداشتی در برنامە ها و مناسبت های گوناگون بە طور کامل رعایت شود و تا جای ممکن اجرای این برنامە ها در فضای باز انجام گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خواستار استفادە حداکثری از ظرفیت های رسانەای، صداو سیما و فضای مجازی در خصوص برنامە های دفاع مقدس شد و گفت: با توجە بە اینکە هم اکنون برنامەهای آموزشی در بستر شبکه شاد انجام می شود، لازم است از این ظرفیت نیز استفاده کرد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.