آزاد: گرفتار دو قطبی تحریم و رفاه نشویم

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، الهام آزاد در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار کرد: مردم ما با فلسفه انقلاب به استقلال رسیدند و با همان نگاه انقلابی شاهد پیشرفت های شگرف در طول ۴۰ سال گذشته بودند و امروز خواستار تحولی در حوزه عدالت هستند. عدالتی که مهم ترین آرمان انقلاب اسلامی است، انقلابی که انقلاب آرمانهاست، نه انقلاب تسلیم واقعیت‌ها.

این عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری گفت: مراقب تنگه احد باشیم. نکند گرفتار دو قطبی تحریم و رفاه یا جنگ و صلح شویم. نکند فرهنگ و عدالت را دوباره معطل بازی سلطه کنیم. نکند سیاست اعلامی دشمن که همان فریب است را سیاست اعمالی بدانیم و اسیر مهندسی رفتار آنها شویم و امضای آن سوی مرز را شرط بازگشت به تعهدات خود نماییم.

وی آثار تحریم و فشار اقتصادی ناشی از آن را غیرقابل کتمان اعلام کرد و گفت: تلاش برای رفع تحریم شایسته است اما باید دانست، تحریم رفتنی نیست. تحریم در دکترین اقتصادی دیپلماسی جهان تبدیل به یک قاعده شده و راه مقابله با تحریم تنها غلبه بر تحریم است.

آزاد خطاب به دولتمردان و نخبگان دانشگاهی گفت: تنها راه برون از مشکلات و معضلات مقابله با تحریم‌ها نقشه راه ترسیمی مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب که همان نگاه به داخل و اقتصاد مقاومتی و روحیه جهادی و نگاه انقلابی و همچنین میدان داری جوانان و شعار همیشه جاوید “ما می‌توانیم” است.

وی در پایان خطاب به مردم گفت: روزهای مهمی در پیش است. روزهایی که ثابت خواهیم کرد با حضور پرشور انتخاب انقلابی خود واقعیت مشکلات اقتصادی و مشکلات معیشتی و بیکاری و تورم را برای رسیدن به آرمان عدالت تغییر خواهیم داد. قطعا حضور پرشور مردم آگاه و همیشه در صحنه تاثیر زیادی در قوت و توانایی‌های دولت منتخب دارد و موجب افزایش و آبرو و امنیت بازدارندگی کشور می‌شود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.