سپاه نگاه حزبی و جناحی ندارد/ لزوم اجرای محورهای گام دوم انقلاب

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، سردار پاسدار غلامعلی ابوحمزه صبح چهارشنبه در مراسم تجلیل از برگزارکنندگان کنگره شش هزار و ۵۰۰ شهید استان کرمان با تبریک به مناسبت دریافت نشان ذوالفقار به سردار سلیمانی بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند اگر مسئولان سه ویژگی تقوا، شجاعت و خودآگاهی را داشته باشند موفق می‌شوند.

وی افزود: با بهره‌گیری از این سه محور کنگره به موفقیت دست یافت که رهبر معظم انقلاب به همه رده‌ها اعلام کردند بهترین الگوی برگزاری کنگره کرمان است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: در راستای برگزاری کنگره قرار شد کاری بکنیم تا فاخر؛ اثرگذار و ملی شود که بعد از یک سال و نیم تلاش و کار به این هدف رسیدیم و بی سابقه بودیم.

سردار ابوحمزه یادآور شد: در راستای برگزاری این کنگره از ۱۹ استان حین برگزاری مهمان داشتیم همچنین از ۱۱ استان شرکت کننده در کارگاه داشتیم و از چهار کشور مهمان در این کنگره حضور داشتند.

فرمانده سپاه ثارالله عنوان داشت: همه عزیران مومنانه و مخلصانه در جهت تحقق اهداف رهبر پای کار آمدند.

وی یادآور شد: بسیاری از کارها را در استان می‌توانیم انجام دهیم و گره‌های استان کرمان را باز کنیم ما در سپاه پاسداران و در بسیج می‌توانیم کمک کنیم تا مشکلات حل شود چون مردم ولی نعمتان ما هستند.

سردار ابوحمزه ادامه داد: آمادگی؛ توان و تجربه داریم که در همه حوزه‌ها به یاری سایر بخش‌ها و سازمان‌ها برویم و می‌توانیم مشکلات جامعه را حل کنیم.

وی گفت: می‌توانیم از ظرفیت‌های عظیم استان استفاده کنیم همانطور که در برگزاری کنگره الگو شدیم و ان شاالله در سال ۹۸ بتوانیم کار بزرگی را انجام دهیم.

ابوحمزه تصریح کرد: در ۲۲ بهمن مردم سنگ تمام گداشتند و الان دیگر هیچ عذری از هیچ مسئولی پذیرفته نیست زیرا مردم وفاداری خود را به نظام ثابت کردند.

فرمانده سپاه ثارالله عنوان داشت: اشکالی که در برگزاری کنگره سایر استان‌ها وجود داشت این بود که بلافاصله بعد از اتمام کنگره کار کنگره هم تمام می‌شد اما ما در راستای برگزاری کنگره برنامه پنچ ساله داریم که برنامه‌های آن را خدمت رهبر تقدیم کردیم.

ابوحمزه گفت: در خلال برگزاری کنگره برنامه‌هایی وجود داشت که بخشی از آنها اجرا شده، برخی در حال اجرا و بعضی اجرا نشده کاست ه بنا داریم کارهای انجام نشده را در پنج سال آینده تداوم بخشیم.

فرمانده سپاه ثارالله ابراز کرد: نکته بعد پیام اثرگذار رهبر در گام دوم بود که برای چله دوم انقلاب برای همه بخش‌های جامعه مشخص کرده و پیاده سازی گام دوم است که توصیه می‌کنم این پیام در دستور کار همه بخش‌ها قرار گیرد.

وی افزود: به فرموده مقام معظم رهبری آسیب شناسی چله اول را در بخش دوم برنامه‌های کنگره قرار دادیم.

سردار ابوحمزه بیان داشت: استان کرمان ظرفیت‌های زیادی دارد که در راستای آنها آمادگی داریم به همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها کمک کنیم.

وی یادآور شد: هدف دیگر برنامه‌های کنگره بحث اقتصاد مقاومتی است که البته کارهایی را انجام دادیم همچنین سبک‌زندگی ایرانی و اسلامی هدف اصلی کنگره در پنج سال آینده است و از همه می‌خواهم که اگر طرح یا پیشنهادی در جهت ارتقا آن دارند عنوان کنند.

سردار ابوحمزه یادآور شد: نگاه ما نگاه حزب و گروه و جناح نیست محور کار ما فرمایشات رهبر و کمک به کشور و مردم است.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.