افزایش تعداد خبرنگاران و عکاسان استان زنجان در انتخابات ۲۸ خرداد

رضا الهی‌سرشت عصر امروز (۲۸ خردادماه) در نشست خبری که در محل ستاد انتخابات استانداری زنجان برگزار شد، گفت: در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شاهد افزایش تعداد خبرنگاران و عکاسان در استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران و عکاسانی که امروز انتخابات را پوشش می‌دهند در ستاد انتخابات استانداری زنجان و فرمانداری زنجان حضور دارند، افزود: در این دوره از انتخابات، نزدیک به ۴۰ خبرنگار و عکاس زنجانی به امر پوشش رسانه‌ای انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مشغول هستند.

این مسئول با بیان اینکه علاوه بر گروه رسانه‌ای مستقر در ستاد انتخابات استانداری و فرمانداری زنجان، ۱۳۰ نفر از عوامل و اکیپ‌های فنی و سیار صدا و سیمای مرکز زنجان نیز در سطح شهر از حضور و مشارکت مردم در انتخابات اقدام به تولید خبر می‌کنند، تصریح کرد: تلاش بر این است تا این دوره از انتخابات نسبت به ادوار گذشته به لحاظ پوشش خبری در سطح بالاتری انجام شود.

مدیرکل روابط‌‍‌عمومی، تشریفات و امور بین‌الملل استانداری زنجان، با اشاره به اینکه تعداد خبرنگاران و عکاسانی که این دوره از انتخابات را پوشش می‌دهد به مراتب بیشتر از انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اسفندماه ۹۸ برگزار شد، است، اظهار کرد: با توجه به اهمیت پوشش رسانه‌ای این دوره از انتخابات، تلاش شده است تا مردم بیشتر در جریان امور قرار گیرند.

الهی‌سرشت با تاکید بر اینکه هیچ یک از شعبات اخذ رأی حق پرسش از کسانی که به صندوق مراجعه می‌کنند، مبنی بر اینکه قرار است در کدام انتخابات – شورا یا ریاست‌جمهوری – شرکت کنند را ندارند، خاطرنشان کرد: با شعباتی که اقدام به در پیش گرفتن چنین رویه‌ای کنند، به شدت برخورد خواهد شد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.