بیش از ۳۰۰ پروژه در همدان در دست اجراست

سیدسعید شاهرخی یکشنبه ٣٠ خردادماه در جریان بازدید از شرکت خوش نوش در ادامه بازدیدهای خود از واحدهای تولیدی استان همدان، مطرح کرد: سیاست دولت توجه به ارتقاء معیشت مردم از طریق حمایت از تولید و ایجاد اشتغال بوده و ما نیز تاکنون این سیاست را دنبال کرده‌ایم.  

وی ادامه داد: در استان همدان در راستای سیاست دولت، بخش خصوصی سرمایه‌گذاری‌های مؤثری در حوزه‌های مختلف داشته است به طوریکه در حال حاضر بیش از ۳۰۰ پروژه در استان همدان در دست اجرا و انجام است.  

شاهرخی با بیان اینکه تاکنون تلاش شده واحدهایی که ظرفیت ایجاد فرصت‌های شغلی جدید دارند را حمایت و احیاء کنیم، تصریح کرد: احیای واحدهای راکد در استان یکی از سیاست‌های دولت تدبیر و امید به ویژه در استان همدان است.

وی بیان کرد: ظرفیت شرکت خوش‌نوش فراتر از وضعیت موجود است بنابراین تلاش می‌شود با مانع‌زدایی‌ها واحدهای جدید دیگر در این مجموعه راه‌اندازی شود. 

استاندار همدان با اشاره به اینکه انگیزه و توانایی مجموعه تولیدی خوش‌نوش همدان برای گسترس واحدهای دیگر قابل تقدیر است، اضافه کرد: مشکلات و موانع شرکت خوش‌نوش همدان، بررسی و سپس پیگیری خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: برون‌رفت از مشکلات شرکت خوش‌نوش همدان در بخش تأمین اجتماعی، با هم‌افزایی و تعامل قابل حل و فصل است. هدف از بازدید از پروژه‌ها و واحدهای صنعتی در استان مانع زدایی و حمایت از تولید است.

پایان خبر / تاریخ ما 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.