تشکیک در صحت انتخابات به منزله تشویش اذهان عمومی است

حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرگزاری تاریخ ما، ادامه داد: در این انتخابات به علت الکترونیکی بودن، حتی یک رای نیز جابه‌جا نشده و از شنبه ۱۲ تیرماه، شورای شهر همدان هیچ‌گونه شبهه‌ای نداشته و انتخابات صحت دارد.

وی تصریح کرد: از این به بعد کسی درباره صحت انتخابات تشکیک کرده و یا نسبت به این مسئله شبهه ایجاد کند، هیأت نظارت حق خود می‌داند از باب تشویش اذهان و نشر اکاذیب دادخواست قضایی به مراجع قانونی ارسال کند.

فلاحی بیان کرد: برخی تخلفات انتخاباتی نیز صورت گرفته که قرار شد دبیرخانه دادخواستی تنظیم کند و نسبت به تخلف برخی از افراد که در روز رأی‌گیری مرتکب خطا شده‌اند به دستگاه قضایی معرفی شوند.

وی تأکید کرد: بر اساس مصوبه هیأت عالی نظارت بر انتخابات بررسی‌های شکایت شکات در حوزه شهر همدان مورد بررسی قرار گرفت و  چهار صندوق قبلا بازشماری شد و حتی یک رأی نیز جابه‌جایی نداشت.

فلاحی افزود: دوباره عده‌ای از کاندیداهای شورای شهر اعتراض داشتند که ۱۰ شعبه مورد بازشماری قرار گیرد و سه نفر از معترضان که نامه کتبی داده بودند در شعبه حاضر شدند ولی نسبت به بازشماری ۱۰ شعبه که گفته بوند حاضر نشدند و درخواست بازشماری تمامی صندوق‌ها را داشتند که خلاف قانون است.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.