کاهش دید افقی بر اثر مه‌گرفتگی در برخی جاده‌های زنجان

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تاریخ ما، اظهار کرد: در حال حاضر بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان قطع شده و تردد به حالت روان و عادی در جریان است.

وی از مه‌گرفتگی گردنه سعیدآباد در زنجان ـ بیجار و گردنه سازین در محور خدابنده ـ همدان خبر داد و گفت: به دلیل کاهش دید افقی، لازم است رانندگان برای تردد از این محورها از چراغ مه‌شکن استفاده کنند.

رئیس مرکز اطلاعات راه‌ها و حمل‌ونقل جاده‌ای اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه در اثر بارش‌های اخیر ۱۳۰ روستا در محاصره برف و کولاک قرار گرفت، عنوان کرد: تاکنون بخش قابل توجهی از راه‌های روستایی بازگشایی شده و تا ظهر امروز به پایان می‌رسد.

این مسئول یادآور شد: در حال حاضر ۵۰ اکیپ راهداری در ۳۲ گردنه کوهستانی و صعب‌العبور و مجتمع‌های بین‌راهی این استان به طور شبانه‌روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می‌دهند.

یوسفی ادامه داد: از مسافران تقاضا داریم پیش از سفر از وضعیت راه‌ها آگاهی کسب کنند و برای این منظور می‌توانند با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند یا نرم‌افزار ۱۴۱ را بر روی تلفن‌های همراه خود نصب کنند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.