علیزاده برمی: مردم دامغان از وضعیت بهداشتی و درمانی در رنج هستند

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، علی اکبر علیزاده برمی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از  همه دست اندرکارانی که باعث نجات کوهنوران در ارتفاعات دامغان شدند، در تذکری شفاهی خطاب به وزیر بهداشت و درمان بیان کرد: سال هاست به دلیل تبعیض و بی عدالتی، اجازه تاسیس دانشکده داروسازی و پزشکی به دامغان داده نشده، شما در این رابطه عدالت برقرار کنید.

وی افزود: در سفر هیات دولت، احداث بیمارستان و درمانگاه ۵۰ تختخوابی رضایی تصویب شد، مردم از وضعیت بهداشتی و درمانی در رنج بوده و مشتاقانه منتظر تعیین تکلیف این پروژه ها هستند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر ورزش یادآور شد: در حالی که شهرهای اطراف چندین ورزشگاه دارند، ورزشگاه ۵ هزار نفری دامغان در حال تبدیل شدن به آثار باستانی است و همچنین مجموعه ورزشی انقلاب از ابتدای دهه ۸۰ تاکنون ناتمام مانده و مردم در آرزوی داشتن زمین چمن و سالن ورزشی هستند، مردم خواهان عدالت می باشند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر میراث فرهنگی و گردشگری ادامه داد: دامغان از تاریخی ترین شهرهای ایران بوده و دارای ظرفیت های گردشگری بسیاری است. شما در هنگام رأی اعتماد قول رسیدگی و اقدام دادید، اما متاسفانه اقدامی صورت نگرفته است. انتظار می رود این موضوع مهم را مورد توجه قرار دهید.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.