اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی هلال احمر فارس برگزار شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس یکشنبه ۲۳ آبان در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم کوتاه دانش آموزی با بیان اینکه حوزه جوانان مسیر وروید نیروهای داوطلب این جمعیت است، برنامه‌های فرهنگی را از مهمترین فعالیت‌های این جمعیت معرفی و اضافه کرد: فعالیت‌های فرهنگی در قالب سازمان جوانان و در برنامه‌های متنوع این سازمان در نظر گرفته شده است.

حسین درویشی از جوانان جمعیت هلال احمر فارس به منظور فعالیت مطلوب در بحث پیشگری از کرونا و اجرای برنامه‌های ابلاغی سازمان جوانان در این خصوص تقدیر کرد.

معاون جوانان جمعیت هلال احمر فارس نیز گفت: امسال هفتمین جشنواره فیلم کوتاه مدرسه در دو بخش‌ اصلی برگزار شد.

غلامحسین تجلی گفت: بخش‌های اصلی شامل آثاری در قالب داستان، انیمیشن، مستند، علمی، آموزشی، نماهنگ، ویدیوبلاگ و تیزر تبلیغاتی و بخش‌ جانبی جشنواره شامل فیلمنامه‌نویسی و اقلام تبلیغاتی فیلم، بود.

وی گفت: در بخش ویژه هلال احمر نیز موضوعات مهرورزی و خود امدادی مد نظر بود که به شکل سراسری فراخوان شد و با استقبال کم نظیر اعضای کانون‌های دانش آموزی مواجه شد.

تجلی خاطرنشان کرد: این جشنواره با هدف کشف استعدادهای هنری دانش آموزان سراسر کشور، ایجاد زمینه برای بروز استعدادها و تربیت نیروهای خلاق در این زمینه از سال ۱۳۹۱فعالیت خود را آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره هفتم با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.