مدرسه قایقرانی در اردبیل راه‌اندازی می‌شود

علی قاطع ۲۴ آبان در نشست با شهردار اردبیل اظهار کرد: در قالب تفاهمنامه امضا شده بین فدراسیون قایقرانی و شهرداری اردبیل قرار است اسکله قایقرانی در شورابیل راه‌اندازی شده تا علاقه‌مندان از فضای شورابیل در توسعه ورزش قایقرانی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: در کنار آماده‌سازی اسکله، با همکاری شهرداری اردبیل مدرسه قایقرانی نیز با هدف استعدادیابی و شناسایی توانمندی علاقه‌مندان در این رشته دایر خواهد شد تا به صورت عملی و تئوری کلاس‌ها در جهت آموزش نوجوانان و جوانان برگزار شود.

رئیس هیئت قایقرانی استان اردبیل ضرورت آماده‌سازی رودخانه بالیقلو را برای علاقه‌مندان به رشته قایقرانی یادآور شد و گفت: ضروری است تا با تعمیر و بهسازی بخشی از این رودخانه برای علاقه‌مندان رشته قایقرانی اختصاص پیدا کند.

در این نشست شهردار اردبیل نیز اردبیل را قطب گردشگری ورزشی کشور توصیف کرد و افزود: ما از زیرساخت‌ها در جهت توسعه توریسم ورزشی استفاده خواهیم کرد.

محمود صفری در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با همکاری شورای شهر و شهرداری این اسکله در دریاچه شورابیل در مرحله آماده‌سازی است و در کنار آن از ظرفیت این دریاچه طبیعی در توسعه رشته قایقرانی و رشته‌های آبی دیگر در فصول مختلف استفاده خواهیم کرد.

وی آمادگی اردبیل را برای میزبانی از تیم‌های ملی و برگزاری اردوها یادآور شد و اضافه کرد: با توجه به موقعیت شورابیل بیشتر و بهتر می‌توان از ظرفیت آن در جهت توسعه فضاهای ورزشی و ارتقا سلامت مردم استفاده کرد.

شهردار اردبیل بیان کرد: با همکاری سازمان فرهنگی، ورزشی قرار است در کنار حمایت از هیئت‌های مختلف ورزشی، برای تقویت زیرساخت‌ها در رشته‌های پرطرفدار فضای توسعه‌ای با همکاری شهرداری اردبیل مهیا شود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.