کشاورزی سلسله و دلفان قابلیت پذیرش سرمایه‌گذاران را دارد

یحیی ابراهیمی در جلسه شناسایی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان‌های سلسله و دلفان که با حضور هلدینگ سرمایه‌گذاری شستا برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته مبلغ ۴۰ هزار میلیارد تومان برای سرمایه‌گذاری در مناطق محروم کشور اختصاص یافت که در این راستا محرومیت استان در زمینه‌های مختلف به مسئولان کشوری ابلاغ شد و پیگیری‌های لازم جهت سرمایه‌گذاری در شهرستان‌ها صورت گرفت.

وی با اشاره به موافقت هلدینگ سرمایه‌گذاری شستا برای بررسی ظرفیت شهرستان‌های سلسله و دلفان و سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مناسب عنوان کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با استاندار لرستان، بنا داریم در آستانه سفر رئیس‌جمهوری، چند طرح مهم را با استفاده از ظرفیت این هلدینگ معین کنیم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: شهرستان‌های سلسله و دلفان در حوزه‌های صنعت و معدن، کشاورزی، گردشگری و دامپروری دارای ظرفیت‌های بسیار مناسبی هستند که حضور شرکت‌های سرمایه‌گذاری می‌تواند منجر به رشد و توسعه این حوزه‌ها و افزایش تولید و اشتغال برای جوانان شود.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در یکی از روستاهای دلفان سالانه ۸۰۰ تن عسل مرغوب تولید و وارد بازار می‌شود که می‌تواند ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاری باشد همچنین شهرستان سلسله یکی از بهترین مناطق کشور برای کشت زعفران است.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.