تبریک رئیس کنفدراسیون بوکس آسیا به مناسبت ۲۲ بهمن

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، “آناس ال‌اُتیبا” رئیس کنفدراسیون بوکس آسیا (asbc) با انتشار بیانیه‌ای از طریق صفحه رسمی این کنفدراسیون، فرا رسیدن ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت. 

متن پیام رئیس کنفدراسیون بوکس آسیا به شرح زیر است:

“۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب جمهوری اسلامی ایران یک روز خاص در میان مردم ایران می‌باشد و آن‌ها هر سال سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در سراسر کشور خود جشن می‌گیرند. کنفدراسیون بوکس آسیا به همین‌منظور این روز بزرگ را به همه ایرانی‌ها تبریک می‌گوید.

طی چند سال اخیر فدراسیون بوکس ایران یکی از فعال‌ترین فدراسیون‌های ملی آسیا بوده است که در چندین پروژه بلند مدت هم به موفقیت دست یافته است. رشته بوکس در ایران از محبوبیت بالایی برخوردار است و کشور ایران نیز به همین دلیل در حال برنامه‌ریزی مناسب است تا میزبانی‌های مسابقات بیشتری را بعد از به پایان رسیدن خطر ویروس کووید ۱۹ انجام دهد.

فدراسیون بوکس ایران در راستای آماده سازی ملی‌پوشان خود برای موفقیت بیشتر در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک از رقابت‌های جهانی، طی روزهای گذشته اردوی مشترکی را با تیم ملی سوریه ترتیب داده و طبق برنامه‌ریزی‌ها، ماه آینده هم اردوهای مشترک دیگری نیز خواهد داشت‌.”

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.