ابراز علاقه بنزما برای بازگشت به لیون

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما و به نقل از مونت کارلو، کریم بنزما در سال ۲۰۰۹ بعد از درخشش در لیون بود که پیراهن رئال مادرید را برتن کرد و تاکنون در این تیم بازی می کند.

بنزما همواره مورد اعتماد مربیان رئال قرار گرفته است هر چند که انتقادها از او بسیار بالا بوده است البته او در دو فصل اخیر بعد از جدایی کریستیانو رونالدو بسیار خوب ظاهر شده است.

خبرهای درباره بازگشت بنزما به رئال مادرید به گوش می رسد. کریم الجزیری، مدیر برنامه های سابق بنزما در این زمینه گفت: فکر می کنم که بنزما دوست دارد به لیون برگردد. او پیوسته با من در باره لیون صحبت می کرد و همه بازی های تیم را دنبال می کرد.

و اما جان میشل اولاس، رئیس باشگاه لیون در واکنش به بازگشت بنزما گفت: سال قبل با بنزما مذاکراتی داشتیم. مدیر ورزشی باشگاه با او صحبت کرد. اگر امکان بازگشت بنزما وجود داشته باشد قطعا راه حلی پیدا خواهیم کرد. کریم در ورزشگاه جدید ما اصلا به میدان نرفته است و همه ما دوست داریم که این اتفاق بیفتد. همه چیز بستگی به تصمیم رئال مادرید دارد.

لیون در فصل جاری لیگ فرانسه عملکرد خوبی از خود نشان داده است و با ۴۶ امتیاز در رده دوم جدول رده بندی جای دارد و با تیم صدرنشین لیل تنها دو امتیاز اختلاف دارد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.