احساس فوق‌العاده آبراهام به خاطر گلزنی برای رم

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما و به نقل از فوتبال ایتالیا، تیم فوتبال رم، حریفش تورینو را با یک گل در هفته ۱۴ سری آ شکست داد. این بازی که در ورزشگاه المپیکو انجام شد، با تک گل تامی آبراهام به سود شاگردان مورینیو به پایان رسید. او همچنین دو بار در روز پنجشنبه در پیروزی مقابل زوریا در لیگ کنفرانس اروپا به گل رسید.

تامی آبراهام گفت: همانطور که گفتم از زمانی که به اینجا آمدم، این باشگاه را دوست دارم، آنها به من احساس خانواده دادند. هیچ احساسی بهتر از گل زدن اینجا در مقابل هواداران و بردن بازی نیست. مهم برای ما بردن این دیدار بود و توانستیم به هدف خودمان برسیم.

همچنین ژوزه مورینیو نیز بعد از این دیدار گفت: انتظار داشتم امشب چند گل دیگر بزنیم. من دوست دارم به این شکل برنده شوم، از این پیروزی بیشتر از ۵-۰ بردن لذت می برم زیرا به این معنی است که شما باید تلاش کنید، به عنوان یک تیم رنج بکشید. مهم این است که خوب دفاع کنیم، سپس گل ها در نهایت به دست خواهند آمد. من این نوع پیروزی را دوست دارم. تیم ما بر جنوا و زوریا مسلط بود اما این یک مسابقه متفاوت بود.

میلان در حالی که در ورزشگاه سن‌سیرو پذیرای ساسولو بود با نتیجه ۳ بر یک تن به شکست داد و دومین باخت فصل خود را تجربه کرد. با این نتیجه میلان در رده دوم جدول باقی ماند. رم در دیدار بعدی خود باید چهارشنبه همین هفته برابر بولونیا به میدان برود. 

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.