نشات اکرم: دستاوردهای فوتبال ایران به خاطر کی‌روش است

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما و به نقل از filgoal، کارلوس کی‌روش روزهای خوبی را با تیم ملی فوتبال ایران سپری کرد و توانست دو بار پیاپی حضور در جام جهانی را با این تیم تجربه کند. کی‌روش  در حال حاضر هدایت تیم ملی فوتبال مصر را برعهده دارد و امید زیادی دارد که با این تیم هم راهی جام‌جهانی 2022 شود.

نشات اکرم، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال عراق که بارها برابر ایران به میدان رفت از نقش زیاد کارلوس کی‌روش در پیشرفت فوتبال ایران سخن به میان آورد.

او گفت: کی‌روش یکی از بهترین مربیان جهان است. او یک اسم بزرگ در فوتبال است و در هر تیمی که حضور داشته باشد یک وزنه بزرگ و قابل اعتماد است. به نظرم کی‌روش می‌تواند هر تیمی را تغییر دهد. از مسئولان فدراسیون فوتبال مصر می‌خواهم که به این مربی فضا و امکانات لازم را بدهند. او می‌تواند در صورتی که امکانات و شرایط لازم را داشته باشد تغییرات زیادی را به وجود آورد.

نشات اکرم ادامه داد: کی‌روش در ایران اصرار به تغییر داشت و توانست نسل جدید فوتبالی را به وجود آورد که تفاوت‌ها را رقم زدند. همه ما دیدیم که نتایج ایران با کی‌روش تغییر کرد. بعد از آمدن کی‌روش شاهد لیگ قوی و تیم‌های قدرتمند و بازیکنان با کلاس بالا در ایران شدیم. بازیکنان با کیفیت و بزرگ فوتبال ایران راهی لیگ‌های معتبر اروپایی شدند و همه این دستاوردها به لطف کی‌روش بود. او نقشه جدید فوتبالی را برای ایران رسم کرد و توانست فوتبال این کشور را تغییر دهد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.