ستایش آنچلوتی از وینیسیوس بعد از درخشش برابر سویا

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما و به نقل از مارکا، رئال مادرید با درخشش وینیسیوس توانست سه امتیاز ارزشمند را برابر سویا به دست آورد.

جدال حساس رئال و سویا تا دقیقه 87 با تساوی یک بر یک دنبال می شد که شلیک وینیسیوس باعث شد تا رئال با نتیجه دو بر یک پیروزی این بازی شود.

آنچلوتی بعد از بازی گفت:وینیسیوس چیز خاصی در هر دو پایش دارد. او قدرت بدنی بالای هم دارد و در فصل جاری به راحتی موفق به گلزنی می شود. او توانست یک گل استثنایی به ثمر رساند. او امروز مهارت جدیدی را نشان داد که قبلا از او ندیده بودیم و آن زدن شوت است.

او ادامه داد: همه از وینیسیوس انتظار دارند که بازیکنی توانا در مهارت های فردی باشد. او امروز نتوانست تکنیک منحصر به فرد خود را نشان دهد اما یک گل بسیار زیبا به ثمر رساند. او تاثیر گذاری خود را با این گل نشان  داد. او برای تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ و مهم یک گام دیگر برداشت.

آنچلوتی درباره بازی گفت: به نظرم سویا شایسته تساوی بود. آنها حریف بسیار قدرتمندی بودند به ویژه در نیمه نخست که بهتر از ما بودند. بعد از آنکه گل تساوی را به ثمر رساندیم بهتر از حریف ظاهر شدیم و توانستیم کنترل بازی را به دست گیریم. به صراحت بگویم که تساوی عادلانه ترین نتیجه بود.

او در پایان گفت: برخلاف نظر لوپتگی براین باور هستم که رئال مستحق شکست نبود. تعویض های که داشتیم باعث شد تا کنترل بازی را به دست گیریم. خوشحالیم که پیروز این بازی حساس شدیم.

رئال مادرید با پیروزی که در  این دیدار به دست آورد جایگاه خود را در صدر جدول رده بندی مستحکم تر کرد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.