مسیر مسابقات دو صحرانوردی در لرستان، مثل بین‌المللی است

هاشم صیامی ۱۰ بهمن ماه در حاشیه برگزاری رقابت‌های دو صحرانوردی قهرمانی کشور که در خرم‌آباد در حال برگزاری است، اظهار کرد: مسیر این مسابقات بسیار استاندارد و در حد بین‌المللی بوده و فضای آن عالی است.

وی بیان کرد: شاید کمتر مسابقاتی در کشور باشد که همه مدیران دستگاه‌های اجرایی آن همدل باشند و بتوانند یک کار با استاندارد و با کیفیت بالا انجام بدهند که خوشبختانه این اتفاق توسط مسئولان لرستانی انجام شده است.

صیامی تأکید کرد: لرستان یکی از استان‌های بزرگ در دوومیدانی بوده که افتخارآفرینی زیادی و قهرمانان خوبی را در رده‌های مختلف اعم از بزرگسالان، دانشجویان، جوانان و نوجوانان در کشور و میادین بین‌المللی داشته است.

وی یادآور شد: دوومیدانی رشته‌ای است که ۲۴ ماده در آن وجود دارد و حدود ۱۵۰ مدال در آن توزیع می‌شود و لرستان می‌تواند سهم بزرگی در رشته مادر و اول المپیک داشته باشد.

رئیس فدراسیون دوومیدانی در ادامه گفت: خوشبختانه مدیریت ورزش در لرستان خیلی خوب اداره می‌شود و جوانان با انگیزه به خوبی مدیریت هیئت دوومیدانی را انجام داده‌اند و از حامی ارزشمند دکتر حسین رحمتی مدیرعامل شرکت پلیمر خلیج فارس به عنوان حامی ورزش دوومیدانی کشور و لرستان تقدیر و تشکر می‌کنیم.

صیامی تأکید کرد: با توجه به نتایج خیلی خوب تیم دوومیدانی لرستان در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ برتر، آینده خیلی خوبی را برای دوومیدانی این استان پیش‌بینی می‌کنیم و در آینده نه‌چندان دور ان‌شاءالله مدال‌های آسیایی و جهانی توسط نوجوانان و جوانان با استعداد این استان برای کشور عزیزمان به دست بیاید.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.