ششمی تیم خادم الشریعه در مسابقات آنلاین جام باشگاه‌های زنان اروپا

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، سارا خادم الشریعه بانوی اول شطرنج ایران که در مسابقات آنلاین جام باشگاه‌های زنان اروپا شرکت کرده است با درخشش فوق العاده در مرحله مقدماتی این رقابت ها باعث صعود تیمش به مرحله نهایی شد.

ملی پوش شطرنج ایران که برای تیم “Clichy-Echecs-۹۲” مسابقه داد پس از حضور در مرحله نهایی این رقابت ها به مصاف ۹ حریف خود رفت. خادم الشریعه در این رقابت ها به سه پیروزی، سه شکست و سه تساوی دست یافت تا از ۹ امتیاز ممکن ۴.۵ امتیاز به دست آورد.

خادم الشریعه در این مسابقات شروع خوبی نداشت چرا که در اوایل این رقابت به دو شکست متوالی دست یافت اما با انجام بازی های بیشتر توانست به شرایط مسابقات برگردد. خادم الشریعه موفق شد الکساندرا گوریاچکینا شطرنج باز معروف روسیه را متوقف کند و یک تساوی ارزشمند از این شطرنج باز بگیرد. در دیگر دیدار بانوی اول شطرنج ایران در دیداری حساس موفق شد آنا موزیچوک استادبزرگ شطرنج اهل اوکراین را متوقف کند و تساوی ارزشمند دیگری را به نام خود ثبت کند. 

با توجه به نتایج کسب شده توسط بانوی شطرنج ایران و دیگر اعضای تیم، تیم خادم الشریعه در رده ششم این رقابت ها ایستاد. 

۴۲ تیم در این مسابقات شرکت کرده که به پنج گروه  تقسیم شدند. تیم خادم الشریعه در گروه E مسابقات آنلاین جام باشگاه‌های زنان اروپا با دیگر حریفان مسابقه داد.  تیم برنده این رقابت‌ها ۲۵۰۰ یورو دریافت کرد. همچنین تیم دوم این رقابت ها  ۲۰۰۰ یورو و تیم  سوم  ۱۵۰۰ یورو دریافت کردند. 

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.