شکست سنگین رونی اُ سالیوان از نفر اول اسنوکر جهان

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، دو غول اسنوکر جهان در نیمه نهایی مسابقات گرندپری به مصاف هم رفتند. جاد ترامپ مرد شماره یک اسنوکر جهان و رونی اُ سالیوان مرد شماره سه جهان در نیمه نهایی مسابقات گرند پری با یکدیگر به رقابت پرداختند که در آخر ترامپ موفق شد با نتیجه قاطع ۶ بر ۱ به پیروزی برسد و به فینال این مسابقات راه پیدا کند.   

رونی اُ سالیوان پس از این شکست سنگنین گفت: هر وقت در مقابل ترامپ شانسی پیدا شد باید از آن به نحو احسن استفاده کنید در غیر اینصورت دیگر شانسی برای پیروزی نخواهید داشت.

اُ سالیوان درباره بازی فینال باتوجه به رویارویی ترامپ با برنده بازی مارک سلبی و  جک لیسوفسکی، گفت: می توان بر ترامپ غلبه کرد. شرط پیروزی بر جاد این است که شما باید خیلی خوب بازی کنید، یک بازی اسنوکر بی عیب و نقص. بازیکنانی که در جام باقی مانده اند قادر به شکست ترامپ هستند اما باید دید که آیا موفق خواهند شد یا خیر؟

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، حسین وفایی تنها نماینده ایران در تور حرفه‌ای‌ها با قرار گرفتن در جایگاه ۲۷ رنکینگ سالانه جواز حضور در مسابقات گرندپری را کسب کرد. وفایی موفق شد با درخشش فوق العاده به جمع هشت بازیکن برتر این مسابقات راه پیدا کند. او در جمع هشت بازیکن برتر از مارک سلبی شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت. 

وفایی در مرحله اول این رقابت‌ها موفق شد ژو یی لانگ چینی را شکست دهد. در مرحله دوم این رقابت ها ملی پوش اسنوکر ایران به مصاف دینگ جونهوی مرد شماره ۹ جهان و یک چین رفت که با درخشش فوق العاده موفق شد این حریف قدرتمند را با نتیجه ۴ بر یک شکست دهد و در جمع هشت بازیکن برتر این رقابت‌ها قرار گیرد.
مجموع جوایز این مسابقات ۳۸۰ هزار پوند خواهد بود که نفر اول این مسابقات ۱۰۰ هزار پوند کسب می‌کند. این رقابت‌ها در مارشال آره‌نا در میلتون کینز برگزار می شود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.