باید زمینه‌ سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در خوزستان بیشتر شود

غلامرضا شریعتی، امروز (شنبه ۲۲ آذر) در حاشیه افتتاح بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی بانوان جنوب‌غرب کشور در اهواز، اظهارکرد: این مجموعه ورزشی منحصر به فرد در استان خوزستان است که ویژه برای بانوان و جهت سلامت این قشر است. کار ارزنده‌ای صورت گرفته و بیش از ۳۰ میلیارد تومان به جز قیمت ملک، برای آن هزینه و سرمایه‌گذاری شده است. ضمن این‌که این مجموعه ورزشی برای ۱۵۰ نفر شغل ایجاد کرده و از همه مهم‌تر یک مجموعه‌ای اختصاصی برای زنان است.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، وی افزود: به هر حال با توجه به شرایط استایل زندگی در جامعه ما و این‌که بانوان در معرض آسیب بیشتری هستند، نیاز به امکانات ورزش و حفظ سلامتی بیشتری دارند. همچنین با توجه به وظایفی که زنان در زندگی و نظام خانواده بر عهده دارند و این‌که به دلیل مسائل فرهنگی، دینی، مذهبی و سنتی، محدودیت‌هایی برای بانوان در مسائل مختلف وجود دارد، باید حتما به نوعی این مسائل جبران، اصلاح و مدیریت شوند که راه‌اندازی چنین مجموعه‌هایی تلاش و گامی در جهت جایگزینی و ایجاد شرایط لازم برای حفظ سلامت بانوان است. خدا را شکر امروز شاهد انجام یک کار ارزنده از سوی بخش خصوصی هستیم که جا دارد از خانم عبدالوند، مدیر و سرمایه‌گذار این مجموعه و همچنین حمایت‌های اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و معاونت امور بانوان استانداری قدردانی کنم.

استاندار خوزستان افزود: تاکید من این است که چنین حمایت‌هایی باید تداوم داشته باشد تا چنین سرمایه‌گذاری بتوانند رسالتی که بر عهده‌شان است انجام دهند. این مجموعه ورزشی، مجموعه کاملی برای استفاده زنان و فرزندان آنان است که البته بخش‌هایی از آن باید تکمیل شود. به چنین مجموعه‌هایی در استان و شهر اهواز نیاز بیشتری داریم که باید حمایت لازم جهت ایجاد چنین مجموعه‌هایی انجام شود.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به این‌که اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان توانسته به خوبی بخش خصوصی را برای حمایت از ورزش وارد این حیطه کند، شما به عنوان نفر اول استان چه برنامه‌ای برای حمایت از سرمایه‌گذاران خصوصی برای حضور در ورزش دارید؟ گفت: از ابتدای فعالیتم در استانداری خوزستان از تمام سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف استقبال کرده‌ایم و خواهیم کرد و همراه آن‌ها نیز خواهیم بود. ما در خوشی‌ها و سختی‌هایی که سرمایه‌گذاران بخش خصوصی داشته‌اند نیز کنارشان بوده‌ایم و حمایت از سرمایه‌گذار و غفلت نکردن در این مقوله را وظیفه خودمان می‌دانیم. ضمن این‌که تلاش شده است از خرده‌هایی که از آن‌ها گرفته می‌شود، چشم‌پوشی کنیم.

شریعتی بیان کرد: همچنان باید زمینه‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را در حوزه‌های مختلف از جمله ورزش که با سلامت جان و روح انسان‌ها سروکار دارند، بیشتر کنیم. هر چه چنین مجموعه‌هایی برای ورزش بیشتر باشد، جامعه سالم‌تر و  شاداب‌تری خواهیم داشت. ضمن این‌که کانون خانواده بانشاط‌تر خواهد شد و رفتار بین اعضای خانواده نیز معقولانه‌تر و با آرامش‌تر خواهد بود. تمام این‌ها در نظام خانواده و جامعه نقش دارد و ما هم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کنیم تا بتوانیم شرایط را برای ورزش و سلامت بانوان، آقایان و تمام جامعه بیش از پیش حفظ کنیم و ارتقا ببخشیم.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.