موزه تعزیه اردبیل آماده افتتاح است

مسعود امامی یگانه در جریان بازدید از مجتمع‌هی گردشگری در اردبیل اظهار کرد: شهرت اردبیل به تعزیه و عزاداری سیدالشهدا(ع) است و بعد از سال‌ها انتظار عاشقان اهل بیت در این استان از موزه تعزیه به عنوان بنای فاخر استفاده خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: فرمانداری اردبیل با همکاری میراث فرهنگی بازسازی و احیای بناهای تاریخی را با کاربری‌های جدید در اولویت قرار داده و تلاش می‌کنیم تا هر چه سریعتر از این فضاها و بسترهای ایجاد شده در راستای ارتقای فرهنگ، هنر و هویت این دیار استفاده کنیم.

فرماندار اردبیل افزود: ما از مشارکت بخش خصوصی در احیای این بناها قدردانی می‌کنیم و امیدواریم این حرکت مناسب زمینه انتقال ارزش‌ها و شناخت نسل‌های بعدی را از گنجینه‌های تاریخی و فرهنگی فراهم کنند.

امامی یگانه از افتتاح دو هتل چهار ستاره در اردبیل در سال آینده خبر داد و بیان کرد: این دو هتل چهارستاره که با مشارکت بخش خصوصی در حال اجراست سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: مجتمع گردشگری و اقامتگاه اردبیل با 260 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آماده افتتاح است که خرداد سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: این پروژه با پیشرفت 90 درصد شامل هتلینگ و مرکز خرید است که با بهره‌برداری از آن اهالی استان و گردشگران از این فضای مطلوب برای گذران اوقات فراغت و خرید مناسب استفاده خواهند کرد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.