خواص روغن خراطین اصل | روغن خراطین اصل برای چی خوبه

خواص روغن خراطین اصل به دلیل وجود ترکیبات موثر و مواد مغذی ارزشمندی است که به آن خاصیت حجم‌دهی به اندام‌های بدن از جمله الات تناسلی، لب‌ها، گونه‌ها، سینه‌ها و … می‌دهد.

استفاده از روغن خراطین اصل از قرن‌ها پیش در معروفترین طب‌های سنتی دنیا (طب چین و هند) برای مصارف درمانی مختلف از جمله حجم‌دهی به اندام‌های بدن از جمله آلات تناسلی رواج داشته است.

به راحتی می‌توانید با استفاده منظم از روغن خراطین اصل بطور طبیعی و بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر و یا جراحی‌های سخت، به افزایش حجم و سایز اندام‌های بدن کمک نمایید.

روغن خراطین اصل روغنی غلیظ و دارای رنگ قهوه‌ای تیره است که به راحتی جذب پوست می‌شود و بدون ایجاد عوارض جانبی، برای تمام پوست‌ها و سنین قابل استفاده می‌باشد. در اینجا به خواص روغن خراطین اصل برای کمک به افزایش سایز و سلامت پوست و مو اشاره می‌کنیم.

روغن خراطین اصل چیست؟

روغن خراطین اصل از نوعی کرم خاکی قرمز به نام ایزینیا فتیدا بدست می‌آید و به دلیل وجود ترکیبات و مواد مغذی ضروری برای اهداف مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به لطف وجود مواد موثر در ترکیبات روغن خراطین اصل از جمله آلانتئین، پروتئین، اسیدهای چرب امگا ۳، ۶ و ۹، ویتامین E، لینولئیک اسید و هگزا دیالکتیک، در کمک به حجم‌دهی به اندام‌های مختلف بدن از جمله سینه، لب، گونه‌ها و الات تناسلی مردان، بهبود وضعیت پوست صورت، رفع چین و چروک، رفع تیرگی صورت و زیر چشم و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

خواص روغن خراطین اصل

همانطور که در بالا گفته شد روغن خراطین اصل به دلیل وجود ترکیبات ارزشمند در کمک به حجم دهی به اندام های بدن و کمک به سلامت پوست و مو مورد استفاده قرار می گیرد.

در اینجا به مهمترین خواص روغن خراطین اصل اشاره می کنیم :

  1. رفع گودی زیر چشم با روغن خراطین اصل

اسیدهای چرب موجود در روغن خراطین اصل می‌تواند به بازسازی سلول‌های ناحیه زیر چشم کمک کرده و پوست آن را روشن و یکدست نماید. برای رفع گودی زیر چشم ها می‌توانید ۳ رور در هفته شبها پس از تمیز کردن، مقداری از روغن را ماساژ دهید.

  1. کمک به رفع چین و چروک و خطوط ریز صورت

اسیدهای چرب ضروری و آلانتئین موجود در روغن خراطین اصل به افزایش خاصیت ارتجاعی پوست کمک کرده و در رفع چین و چروک و خطوط ریز صورت موثر عمل می‌کند. این روغن همچنین در بازسازی حجم از دست رفته پوست و رفع فرورفتگی صورت موثر می‌باشد.

با استفاده منظم از این روغن، به رفع چین و چروک و ترک‌های پوستی کمک خواهید کرد.

  1. خواص روغن خراطین اصل برای الات تناسلی مردان

بسیاری از مردان به دلایل ژنتیکی، تغذیه‌ای، سبک زندگی، ابتلا به برخی بیماری‌ها و عوامل مختلف دیگر از کوتاهی الات تناسلی رنج می‌برند. بطوری که این مشکل موجب از دست رفتن اعتماد به نفس آنها می‌شود و احتمال دارد در زندگی زناشویی هم با مشکلات بزرگی مواجه شوند.

یکی از طبیعی ترین درمان های طبیعی برای افزایش حجم و سایز الات تناسلی مردان استفاده از روغن خراطین اصل می باشد. این روغن به لطف ترکیبات موثر خود می‌تواند به رفع این مشکل حاد در مردان کمک نماید. بطوری که با افزایش جریان خون در الات تناسلی و افزایش حجم بافت‌های اسفنجی، به افزایش سایز و حجم آن کمک می کند.

برای استفاده از خاصیت روغن خراطین اصل برای الات تناسلی، می توانید هر روز مقداری از این روغن را بر روی آن ماساژ دهید.

  1. حجم دهی به لب ها و برجسته کردن آنها

ماساژ منظم لب ها با روغن خراطین اصل در افزایش حجم و درخشندگی آنها موثر می باشد. بانوانی که تمایل دارند بطور طبیعی و بدون عمل جراحی به لب های خود حجم دهند می توانند با استفاده منظم از این روغن به اهداف خود دست پیدا کنند.

مزیت مهم استفاده از روغن خراطین اصل برای برجسته کردن لب ها، طبیعی و بدون عوارض بودن آن می باشد. اگرچه برخی افراد تمایل به استفاده از تزریق ژل و بوتاکس برای افزایش حجم لب خود هستند، ولی این روش ها اغلب عوارض غیر قابل جبرانی بهمراه دارند.

  1. افزایش سایز و سفت شدن سینه ها با روغن خراطین اصل

برخی زنان از سینه‌های شل و افتاده شکایت دارند و بعنوان یکی از مشکلات حاد در بین آنها تبدیل شده است. این مشکل اغلب به دلیل بالا رفتن سن، حامگی، شیردهی و سایر عوامل دیگر ایجاد می شود.

استفاده از ماساژ روغن خراطین اصل بصورت منظم بر روی ناحیه سینه ها، می‌تواند تا حد زیادی به رفع این مشکل در زنان کمک نماید.

  1. حجم دهی به عضلات در ورزشکاران

برخی ورزشکاران پرورش اندام برای کمک به افزایش حجم دهی، همزمان با تمرینات از روغن خراطین اصل بر روی عضلات خود نیز استفاده می نمایند. این روغن بدون ایجاد عوارض، به سرعت رشد عضلات و حجم دهی آنها کمک می کند.

  1. خواص روغن خراطین اصل برای چاقی صورت

روغن خراطین اصل به دلیل غنی بودن ترکیبات آن از اسیدهای چرب و ویتامین E در چاقی صورت می تواند کمک نماید. ماساژ منظم این روغن بر روی صورت، به چاقی،شادابی و رفع سیاهی صورت شما کمک خواهد کرد.

برای چاقی صورت، می توانید پس از تمیز کردن صورت خود مقداری از این روغن را با انگشتان در ناحیه مورد صورت ماساژ دهید. برای رسیدن به نتیجه لازم، این عمل را روزانه تکرار نمایید.

  1. خواص روغن خراطین اصل برای موها

روغن خراطین اصل به لطف وجود آمینواسیدها در کمک به تقویت موها و جلوگیری از ریزش آنها موثر عمل می کند. آمینو‌اسیدها به شکل کراتین در ساختار مو هستند. بطوری که با تامین اسیدهای آمینه مورد نیاز موها با روغن خراطین اصل می‌توان به تقویت رشد موها و از ریزش آنها کمک کرد.

به همین منظور می‌توانید شبها مقداری از این روغن را بر روی پوست سر و موهای تمیز خود ماساژ دهید. با تکرار این فرایند به ترمیم موهای آسیب‌دیده و بهبود ظاهر آنها نیز کمک می کنید.

خرید روغن خراطین اصل

برای رسیدن به اهداف مورد نظر و کسب نتیجه لازم حتما باید از روغن خراطین اصل استفاده شود. به همین منظور می‌توانید روغن خراطین اصل را از فروشگاه های معتبر از جمله فروشگاه رومارن خرید نمایید.

فروشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی رومارن (www.romaran.ir) با ارائه روغن‌های گیاهی اصل و باکیفیت، همواره بر رسالت خود یعنی “سلامتی و زیبایی طبیعی افراد” تاکید دارد و همیشه سعی کرده است با ارائه محصولات آرایشی و بهداشتی اصل و طبیعی، به شما سلامتی و زیبایی طبیعی هدیه دهد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها