نماینده لبنان در سازمان ملل ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره حزب‌الله را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، سلیم بدّورة، نماینده لبنان در سازمان ملل اظهارات اخیر نماینده رژیم صهیونیستی درباره حزب‌الله را “افترا و دخالت آشکار اسرائیل که بخشی از لبنان را اشغال کرده”، خواند.

همچنین بدوره گفت، اظهارات نماینده رژیم صهیونیستی در متهم کردن حزب‌الله به “تروریسم” و تهدید لبنانی‌ها با سامانه موشک‌های مقاومت مردود است.

این نماینده لبنانی ژانویه گذشته نیز به دروغ‌های نماینده رژیم صهیونیستی پاسخ داده و تاکید کرده بود: حزب‌الله تشکلی لبنانی به نمایندگی از گروه بزرگی از مردم این کشور و بخشی از مقاومت لبنان در برابر رژیم اشغالگر اسرائیلی است و در فضای سیاسی لبنان حضور دارد.

بدوره در آن مقطع تمامی اتهام‌زنی‌های رژیم صهیونیستی به ویژه اتهام “تروریسم” را دروغین خواند.

هیات دائمی لبنان در سازمان ملل نیز طی چهل و پنجمین نشست شورای حقوق بشر در سپتامبر ۲۰۲۰ به اظهارات نماینده رژیم صهیونیستی در انتقاد از لبنان و حق این کشور برای مقاومت واکنش نشان داد.

طبق بیانیه وزارت خارجه لبنان، هیات این کشور بر حق لبنان در مقاومت برای آزادسازی اراضی و دفاع از حاکمیتش از طریق نهادهای قانونی که خواست ملت لبنان را انعکاس داده و حزب‌الله یکی از جنبش‌های جدایی‌ناپذیر مقاومت را تشکیل می‌دهد، تاکید کرد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.